دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۸ هجدهم کامل قسمت 18

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۸ هجدهم کامل قسمت 18

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت هجدهم ۱۸ کامل | قسمت 18 کیفیت عالی سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید.

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : هجدهم – 18
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 18 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال کمدی تخیلی روزی روزگاری مریخ به قسمت 18 رسیده که پیشنهاد میکنیم حتما این قسمت را دانلود و تماشا کنید سریالی جذاب و طنز که بدون شک میتواند لحظات بسیاری خوشی را برای شما خلق کند داستان تخیلی که آقای پیمان قاسمخانی خیلی خوب میداند چگونه سریالهای خود را به صورت طنز دربیاورد که مخاطبان را جذب کند حالا به سراغ سیاره مریخ رفته است و با گروهی از بازیگران که دارای طنز بالایی هستند از جمله سام درخشانی و امیرمهدی ژوله داستان بامزه ای را به تصور کشانده است.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۸ هجدهم کامل قسمت 18

سام درخشانی در نقش اول این سریال بوده و به عنوان یک کاراکتر خلافکار است که از زندان آزاد شده و بعد از مدتی فریز میشود او بعد از 20 سال از فریز بیرون می اید و متوجه میشود که در سیاره مریخ زندگی میکند.

لازم به ذکر است این اولین تجربه حرفه ای پیمان قاسمخانی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانی میباشد.

پیمان قاسم خانی (زاده ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴ خورشیدی)، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است. وی همسر بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.همچنین وی برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

پیمان قاسمخانی پس از یک تجربه بازیگری نه چندان موفق در”عاشقانه” (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۷۴) با نگارش فیلمنامه “دختری با کفش های کتانی” (رسول صدرعاملی، ۱۳۷۷) جایگاه خود را به عنوان یک فیلمنامه نویس حرفه ای تثبیت کرد. بااینکه در مرحله نگارش فیلمنامه “دختری با کفشهای کتانی” صدرعاملی ازفریدون فرهودی خواست که نسخه ای جدید بر فیلمنامه قاسمخانی بنویسد و بخش هایی رابه داستان بیفزاید، اما نتیجه کم و بیش کاری یک دست از آب درآمد که برای زمان خودشفیلمی جسورانه به شمار می رفت و البته الگویی برای سازندگان فیلم های تین ایجری شدکه در ظاهر داعیه اجتماعی بودن داشتند، اما هدفشان بیشتر فتح گیشه بود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا