دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۴ بیست و چهارم 24 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت 24 بیست و چهارم ۲۴ کامل ویدائو و لینک مستقیم را در ادامه ببینید.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۴ بیست و سوم 24 کامل ویدائو

سریال روزی روزگاری مریخ از سریال های آقای پیمان قاسم خانی بوده که نشان داده در ساخت سریالهای طنز از بهرینها است.

دانلود قسمت 24 سریال روزی روزگاری مریخ

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : بیست  و چهارم – 24
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 24 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

معرفی سریال روزی روزگاری مریخ

داستان سریال درباره جنایتکاری بدشانس به نام ناصر است. کار او شرط بندی است و همیشه در این موضوع شکست می خورد. در قسمت اول و دوم، او بزرگترین قمار زندگی خود را انجام می دهد. از طرفی ناصر طلبکارانی دارد که باید خود را از آنها پنهان کند.

آخرین تجربه پیمان قاسم خانی در ژانر کمدی نه تنها با بدترین آثار دوران هنری او قابل مقایسه است، بلکه می تواند نامزد دریافت جایزه بدترین سریال کمدی سال نیز شود. سریال روزی روزگاری مریخ با آبرو و اعتبار پیمان قاسم خانی بازی می کند و این نویسنده دوست داشتنی را به بدترین شکل ممکن زیر سوال می برد. برای مروری بر سریال روزی روزگاری مریخ با ویجیاتو همراه باشید.

همچنین ببینید:

قاسمخانی در سال 1387 با سریال «مسافران» همکاری با رامبد جوان را تجربه کرد. این سریال خیلی سریع به یکی از متفاوت ترین و بهترین سریال های طنز تلویزیونی ایرانی تبدیل شد و به همین دلیل در سال 1388 فیلم «ورود ممنوع» دومین همکاری رامبد و پیمان شد. قاسمخانی در سال ۱۳۸۸ با سریال «ساختمان پزشکان» به تلویزیون بازگشت و یکی دیگر از خاطره انگیزترین کارهای کمدی صدا و سیما را به ثبت رساند. سریال پژمان [به کارگردانی سروش صحت] آخرین تجربه پیمان در شبکه تلویزیونی بود که در سال 1392 از شبکه سه سیما پخش شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *