دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۶ بیست و ششم 26 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۶ بیست و ششم 26 کامل ویدائو

ذدانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۶ بیست و ششم 26 کامل ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت 26 بیست و ششم 26 کامل ویدائو قسمت 26 سریال روزی روزگاری مریخ سریال طنز را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت 26 سریال روزی روزگاری مریخ

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : بیست  و ششم – 26
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 26 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال روزی روزگاری در مریخ داستان جالب و طنز متفاوتی داردو در کنار داستان تخیلی مجموعه ای از شوخی ها  ساده و متفات گنجانده شده است. جوک های خنده دار که از کانال های طنز رسانه های اجتماعی بیرون کشیده شده اند. اگر لایه‌های پنهان و محتوای ضمنی این دو قسمت از سریال را تحلیل کنیم، به وضوح ذهنیت فیلمساز درباره سرزمین (ایران را خوانده‌اید) می‌بینیم. به دلیل شرایط بد جامعه، همه زمینیان استعدادهای خود را هدر داده اند و به همین دلیل مجبور می شوند یا مانند دوستان ناصر وقت خود را در بطالت و بطالت بگذرانند و یا مانند خود ناصر به کارهای غیرقانونی مانند دزدی و قمار روی آورند.

در این سیاره، «زن خانه دار» یک ربات هوشمند برای انجام تمام کارهای روزانه دارد. در خانواده مریخی لونا، گاندی، پسر خانواده، بسیار شبیه زمینیان است. گاندی فقط به مادرش اهمیت می دهد و از اینکه مادرش مثل یک بچه با او رفتار می کند ناراضی است. گاندی به دنبال او می گردد تا دور از چشم لونا به مهمانی برود و با بشقاب پرنده اش پرواز کند. سپس باید دید گاندی به عنوان نماد جوانان مریخی چگونه عمل خواهد کرد.

در این دوقسمت سریال که بیشتر زمان آن در زمین سپری شد حتی یک زمینی موجه و خوب نمایش داده نمی‌شود، تصویر فیلمساز از زنان ایرانی که «مهگل» نماینده آن‌هاست نیز فاجعه است؛ زنی زورگو و خشن و بدور از لطافت‌های زنانه که با وجود ظاهر هیکلی خود لابد تحت تأثیر جامعه مردسالار، نمی‌تواند حق خود را از ناصر بگیرد و مدام او را با برادرانش تهدید می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *