دانلود کامل سریال زخم کاری 2 (قسمت اول فصل دوم) رایگان

دانلود کامل سریال زخم کاری 2 قسمت (۱ تا ۱۳) همه قسمت ها +رایگان

سریال زخم کاری یکی از سریال‌های پربیننده شبکه نمایش خانگی بوده که در دو فصل تولید شده و فصل دوم به نام زخم کاری بازگشت به قسمت سیزدهم خود رسیده است این سریال موفق شده در شبکه نمایش خانگی بیشترین بیننده را به خود اختصاص بدهد که نشان دهنده داستان بسیار جذاب آن است.

زخم کاری در میان سریالهای شبکه نمایش خانگی در تعداد خریدها بیشترین خرید را در بین کاربران داشته است.

دانلود همه قسمت های سریال زخم کاری 2 فصل دوم

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم
دانلود قسمت چهارم
دانلود قسمت پنجم
دانلود قسمت ششم
دانلود قسمت هفتم
دانلود قسمت هشتم
دانلود قسمت نهم
دانلود قسمت دهم
دانلود قسمت یازدهم
دانلود قسمت دوازدهم
دانلود قسمت سیزدهم

زخم کاری خیلی خوب توانسته مخاطبانش را راضی نگه دار و در دو فصل این سریال مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

فصل دوم سریال زخم کاری به دلیل استقبال زیاد مخاطبانش بازگشت و قسمت اول فصل دوم این سریال امروز عرضه شد.

دانلود کامل سریال زخم کاری 2 (قسمت اول فصل دوم) رایگان

فصل قبل سریال زخم کاری موفق شد که بیننده‌های بسیار زیادی را به دست آورد فصل اول که در ۱۵ قسمت تولید شد حالا بعد از گذشت تقریباً ۶ ماه فصل دوم این سریال تولید شده است.

 

دانلود کامل سریال زخم کاری 2 (قسمت اول و دوم) 1 تا 2 +پخش رایگان

داستان بسیار هیجان انگیزتر پیش خواهد رفت فصل دوم زخم کاری در پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود و از روز هفدهم شهریور ۱۴۰۲ پخش شده است.

زمان پخش

این سریال هر هفته روزهای جمعه ساعت ۸ صبح می‌شود به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً فصل دوم سریال زخم کاری را تماشا کنید اگر موفق به تماشای فصل اول نبودید این سریال در قسمت اول خلاصه از قسمت‌های قبلی زخم کاری را آماده کرده که در کنار قسمت اول فصل دوم مدت پخش آن طولانی‌تر شده است.

این مجموعه با حضور جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری، و معرفی دو بازیگر جوان به نام مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی توانست داستان متفاوتی را با اقتباس از رمان بیست زخم کاری، اثر محمود حسینی زاد به تصویر بکشد.

سریال زخم کاری در قسمت پانزدهم به پایان رسید و به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، احتمال ساخت فصل دوم این مجموعه، یکی از موضوعات مورد بحث میان کاربران فضای مجازی شد.

فصل دوم زخم کاری 2

در قسمت آخر سریال زخم کاری، مالک برای حفظ جان خود و خانواده‌اش باید با ناصر معامله کند، همه مال و اموالش را بدهد و جان خود و خانواده‌اش را حفظ کند. او ناچار شرایط معامله با ناصر را می‌پذیرد اما گویا صفر تا صد این معامله توسط منصوره برنامه‌ریزی شده بود و در پایان داستان با ضربه چاقو انتقام حیثیت لگد مال شده‌اش را از مالک می‌گیرد. حال در فصل دوم مالک، مردی که خانواده ریزآبادی گمان کرده‌اند مرده‌ است، باز می‌گردد. در نبود او مدعیان تاج و تخت یکی پس از دیگر از راه می‌رسند و میثم پسر ارشد مالک باید از تاج و تخت او حفاظت کند و انتقام خون پدر را از قاتلانش بگیرد.

حواشی

از همان زمانی که خبر ساخت «زخم کاری 2» منتشر شد، گمانه‌زنی‌ها درباره گروه بازیگران این فصل آغاز شد و درنهایت فهرست بازیگران «زخم کاری: بازگشت» با نام ستاره‌های فصل اول و چند نام جدید انتشار یافت. کامبیز دیرباز و مهران غفوریان دو بازیگر جدید «زخم کاری 2» بودند که حضورشان در این سریال، مورد توجه قرار گرفت و کنجکاوی‌ها را برانگیخت.

علاوه بر جایگاه ویژه سریال «زخم کاری» برای مخاطب، پیشینه این دو بازیگر در ذهن تماشاگر و کارنامه آن‌ها، باعث شد که کامبیز دیرباز و مهران غفوریان حسابی زیر ذره‌بین بروند و حضورشان در «زخم کاری 2» با واکنش‌های فراوانی همراه باشد. این دو بازیگر چه سابقه‌ای در ذهن مخاطبان دارند و سریال پربیننده مهدویان، چه دستاوردی برای آنان خواهد داشت؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *