دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۲ (دوم) +قسمت اول

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۲ (دوم) +قسمت اول

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۲ (دوم) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۲ (دوم) +قسمت اول

سریال شبکه مخفی زنان یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی بوده که از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود این سریال توانسته در قسمت اول مخاطبان زیادی به دست آورد علاقه مندان سریال های شبکه نمایش خانگی منتظر قسمت های بعدی آن نشسته اند.

بازیگران اصلی این سریال و سیامک انصاری و لیلا حاتمی و مهدی هاشمی و شبنم مقدمی و باران کوثری و شقایق دهقان و حمید فرخ نژاد تشکیل می دهند گروهی از بازیگران سرشناس که بدون شک جذابیت داستان این سریال را افزایش خواهد داد .

پیشنهاد میکنیم ببینید:

دانلود همه قسمت های سریال یاغی
دانلود همه قسمت های سریال آفتاب پرست

داستان این سریال درباره سال ۱۳۱۰ بوده که وزارت فرهنگ و هنر تصمیم می‌گیرد با تشکیل کانون بانوان از خانمها برای فعالیت‌های هنری استفاده کند اما بعدا پشیمان شده و این موسسه را حذف میکند کارگردان سریال را آقای افشین هاشمی برعهده دارد کارگردانی که در کارنامه هنری خود سریال هایی همچون اولین انتخاب و گاوصندوق و مسافرخانه سعادت و نیمکت و بلندگوهای افسانه‌ای را تولید کرده است او در سینما نیز تا به حال فیلم های زیادی را تولید کرده که مهمترین آن فیلم روز ششم گذر موقت می باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که این سریال را دنبال کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می‌کند. قصه نیز سال ۱۳۱۰ هجری شمسی را روایت می‌کند، زمانی که از مردم دعوت می‌شود تا برای اعضای خانواده شان سجل یا همان شناسنامه بگیرند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *