دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت 10 دهم | قسمت ۱۰

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت 10 دهم | قسمت ۱۰

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت 10 دهم | قسمت ۱۰

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت 10 دهم | قسمت ۱۰ همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی و خرید قانونی با حجم های مختلف را در این صفحه ببینید.

قسمت دهم سریال شبکه مخفی زنان

سریال کمدی جدید با حضور لیلا حاتمی از ساخته های افشین هاشمی در حال پخش از نمایش خانگی میباشد.

سریال شبکه مخفی زنان با حضور چندین ستاره از شبنکه نمایش خانگی عرضه میشود.«شبکه مخفی زنان» سریالی است که

زرین دست پس از سریال «دایی جان ناپلئون» فیلمبرداری آن را به طور کامل برعهده گرفته است.

افشین هاشمی کارگردان این سریال، کارنامه درخشان و پرافتخاری در سینما ندارد. او تا به حال فیلم‌هایی مانند «خسته نباشید»، «گذر موقت»، «خاله قورباغه» و «خداحافظ دختر شیرازی» را ساخته است که هیچ‌کدام اثر مهمی به حساب نمی‌آید. هنوز نمی‌دانیم او در اولین تجربه سریال‌سازی خود در نمایش خانگی چه کرده و با وجود ستاره‌های پرشمار، تردیدها راجع به احتمال موفقیت این سریال زیاد است.

داستان سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان داستان شاه را در قرن چهاردهم شمسی با گسترش جنبش‌های حقوق زنان روایت می‌کند که درگیر ماجرایی طنز می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی را برایشان رقم می‌زند؛ در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد»

ریال ایرانی شبکه مخفی زنان (Shabake Makhfi Zanan Series) عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول 1400 کشور ایران است، که در درامی کمدی با رویکردهای طنز آمیز طی میشود. سناریوی سریال خانگی شبکه مخفی زنان توسط افشین هاشمی بر اساس طرحی از محسن قرایی جان گرفته است. از ستارگان آن می‌توان به ترکیبی از اکتورهای سینمایی و تلویزیونی از جمله احمد مهران فر، حمید فرخ نژاد، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، لیلا حاتمی، لیلا زارع، مهدی هاشمی و … نام برد که در این سریال هنرنمایی کرده اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال شبکه مخفی زنان و مطالعه حواشی این سریال کمدی طنز آمیز ایرانی در ادامه همراه رخشاره باشید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *