دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت اول (قسمت 1)

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت اول (قسمت 1)

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت اول (قسمت 1 سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه) را در این صفحه از ببینید.

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت اول (قسمت 1)

سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت اول

سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه ساخته خانم مرضیه برومند یکی از چهره های ماندگار سینما و تلویزیون کشورمان بوده که روز گذشته از پلتفرم های مختلف شبکه نمایش خانگی عرضه شد این سریال به داستان های کتاب کلیله و دمنه می پردازد خانم مرضیه برومند که سابقه زیادی در تولید برنامه ها و سریال های عروسکی دارد این بار هم به سراغ عروسک های جدیدی رفته و موفق شده سریال بسیار زیبایی را برای کودکان تولید کند .

گویندگان این سریال ژاله صامتی و مریم سعادت و لیلی رشیدی و امیرحسین صدیق و مسعود کرامتی مرضیه برومند هستند که سالها در عرصه صداپیشگی فعالیت داشتند .

دانلود قسمت اول سریال شهرک کلیله و دمنه

امیر اثباتی طراح صحنه بود و امیر حسین صدیق طراح عروسک است داستان این سریال درباره گروهی از حیوانات بود که در یک شهرک مسکونی به نام کلیله و دمنه زندگی می کنند طبیعت جنگل از بین رفته و به جای درخت آهن و سیمان روییده است و جانوران راهی جز زندگی در شهر ندارند.

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم جدید و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *