دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

سریال حکم رشد قسمت ۲۲ (بیست و دوم 22) دانلود + پخش آنلاین HD

دانلود قسمت 22 سریال حکم رشد قسمت بیست و دوم با پخش آنلاین کیفیت اصلی تکرار بازپخش قسمت 22 سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود سریال قسمت 22 حکم رشد

ماجرای سریال حکم رشد درباره یک سرهنگ نیروی انتظامی به نام ذبیح بوده که تصمیم دارد به عنوان رئیس کلانتری محله ای که برادر ناتنی اش که خلافکار است فعالیت کند اما اطرافیانش با این کار مخالفند و گمان می کنند برادرش غلام که آدم شروری است احتمال دارد برای او دردسرساز شود. مهدی فرجی، تهیه‌کننده‌ی سریال گفته است که حکم رشد به خانواده‌ها درباره‌ی مشکلات اجتماعی و رابه های ناسالمی که مقابل فرزندان خانواده است اخطار می‌دهد.

سعید نعمت‌الله نویسنده این سریال است. او اول کارگردانی این کار راه بر عهده داشت اما در نهایت آن را بر عهده حسن لفافیان قرار داد

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

سریال حکم رشد از هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه سه رفت و دارای ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای میباشد که تا به حال 22 قسمت آن پخش شده است. همچنین زمان بازپخش این سریال، ۱:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد می‌باشد.

این جدال به واسطه همین سویه‌های خانوادگی و عاطفی، فراتر از نبرد قهرمان و ضدقهرمان به‌صورت‌بندی این رویارویی می‌انجامد که علاوه بر کشمکش‌های بیرونی ناشی از پارادوکس موقعیت پلیس و مجرم، از کشمکش‌های درونی و تراژیک دوئل دو برادر هم برخوردار شده و احساس و عاطف مخاطب را هم در کنار درگیری‌های ذهنی با قصه گره زده و برمی‌انگیزد.

قطعا در این موقعیت دوگانه و دوقطبی، وضعیت و شرایط ذبیح دشوارتر از بقیه است. او باید از جنگ با خود بین عاطفه و وظیفه، پیروز بیرون بیاید تا بتواند در این جدال برادرانه نابرابر دچار کج راهه و گمراهی نشده یا تن به ظلمی ناخواسته ندهد. در واقع حکم ذبیح صرفا سویه شغلی و حتی جغرافیایی ندارد. او به یک منطقه شهری مامور نشده بلکه نبرد او در منطقه خانواده است. جایی که در صدر شرورهای آن برادر شیری است ایستاده. جایی که میان او و غلام کسی ایستاده که گذشتن از او به سادگی ممکن نیست. کسی که برای اگر برای غلام حکم مادر را دارد برای ذبیح خود مادر است. مادر واقعی اش. مادری که به منطق و منطقه کاری فرزندش کاری ندارد. اگر پسرش ذبیح مامور و معذور است او مادر و معذور است. اگر ذبیح معذوریتش را از حکم عقل می گیرد دلیل او حکم دل است. این وضعیت دشوار، این دشواری وظیفه برای ذبیح سویه های دیگر هم دارد.

ـوازی با ماجرای خانوادگی قصه، درگیری و تعامل لات‌ها و دارودسته آن‌ها با یکدیگر به تصویر کشیده می‌شود، اما فضاسازی غیرقابل باور سریال باعث می‌شود مخاطب چندان درگیر این بخش از قصه نشود. حرکات و رفتار لات‌هایی که در «حکم رشد» می‌بینیم، برخلاف آثاری چون «شنای پروانه» و «مغزهای کوچک زنـگ‌زده»، امــروزی و باورپذیر نیست. همچنین موسیقی سریال، یاد فیلمفارسی‌ها را در ذهن تماشاگر تداعی می‌کند. بازی بازیگران «حکم رشد» نیز امتیازی بـرای آن محسوب نمی‌شود. مجتبی فلاحی به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال، بازی قابل قبولی در نقش پلیس ندارد و خشم و احساسات کاراکترش را به صورت تصنعی نمایش می‌دهد. پیام احمدی‌نیا و حمید ابراهیمی هم بازی چشمگیری ندارند. از میان بازیگران زن سریال مه‌لقا باقری عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد، اما آزیتا ترکاشوند موفق نشده از پس ایفای نقش خود به عنوان زنی معتاد و لات بربیاید. نمی‌دانیم کار نعمت‌الله با گروه دیگری از بازیگران چگونه بوده، اما نتیجه کار لفافیان در ۵ قسمت نخست رضایت‌بخش نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *