سریال نجلا ۲ (فصل دوم) قسمت ۱۷ هفدهم تکرار قسمت 17

سریال نجلا ۲ (فصل دوم) قسمت ۱۷ هفدهم تکرار قسمت 17

سریال نجلا ۲ (فصل دوم) قسمت ۱۷ هفدهم تکرار قسمت 17 سریال نجلا 2 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال نجلا ۲ (فصل دوم) قسمت ۱۷ هفدهم تکرار قسمت 17

سریال نجلا ۲ (فصل دوم) قسمت ۱۷

سریال نجلا یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که استقبال زیادی از این سریال صورت گرفته است.

درخشش حسام منظور در این مجموعه باعث شده که علاقمندان زیادی به آن پیدا کنند.

در فصل اول این سریال که در سال ۱۳۹۹ تولید شد بازیگر نقش نجلا خانم سارا رسول زاده بود که در فصل دوم تغییر پیدا کرده است خانم محیا دهقانی این نقش را بر عهده دارد داستان عاشقانه و جذابی که در وضعیت ناامنی کشور شکل گرفته و باعث شده چالش‌هایی در داستان به وجود بیاید که مورد رضایت مخاطبان قرار بگیرد.

سریال نجلا در قسمت تولید شده است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۹ و در ماه مبارک رمضان پخش شد و فصل دوم این سریال در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ پخش شده است

فصل دوم «نجلا» که در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد، به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد.

دانلود همه قسمت های سریال نجلا 2

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *