سریال نجلا ۲ قسمت ۱۹ نوزدهم فصل دوم نجلا قسمت 19

سریال نجلا ۲ قسمت ۱۹ نوزدهم فصل دوم نجلا قسمت 19

سریال نجلا ۲ قسمت ۱۹ نوزدهم فصل دوم نجلا قسمت 19 را در انی صفحه از مجله شبونه مشاهده نمابید.

سریال نجلا ۲ قسمت ۱۹ نوزدهم فصل دوم نجلا قسمت 19

سریال نجلا ۲ قسمت ۱۹

کارگردان نجلا در یک مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان بیان نمود: که داستان نجلا در فصل دوم به اتمام می‌رسد و دیگر ادامه نخواهد داشت.

خیرالله تقیانی پور از روند ساخت و تولید فصل دوم مجموعه نوروزی شبکه سه سیما بیان نمود: مجموعه تلویزیونی تازه مجموعه نجلا، در ادامه فصل اول آن می باشد و ماجراهایی که برای نقش های اصلی مجموعه در سفر به کربلا اتفاق می‌افتد، را بیان می‌کند.

آقای تقیانی پور می‌گوید : که تصویربرداری فصل دوم نجلا از تاریخ چهارم تیرماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و نزدیک به ۹ ماه طول کشیده است.

سریال نجلا ۲ قسمت ۱۹ نوزدهم فصل دوم

آقای تقیانی پور گفته است : که بیشتر تصویر برداری صحنه‌های این مجموعه در آبادان و خرمشهر صورت گرفته شده و قسمتی از آن نیز در کربلا و عراق.

آغاز داستان« نجلا ٢»از کربلا و سفر اشخاص اصلی آن به مکان خواهد بود.

ایشان در ادامه بیان می‌کند: داستان مجموعه نجلا در فصل دوم به اتمام می‌رسد و دیگر ادامه نخواهد داشت.

ترکیبی از هنرمندان ایران و لبنان را و جمعی از هنرمندان بومی آبادان و خرمشهر در فصل دوم این مجموعه به چشم می‌خورد، ولی هنرپیشه اصلی این مجموعه در کاراکتر نجلا «سارا رسول زاده» در فصل دوم حاضر نمی باشد و به جای ایشان «محیا دهقانی» این کاراکتر را بازی می کند.

دنلود همه قسمت های سریال نجلا 2

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *