ساعت پخش سریال نون خ ۳ امشب 2 فروردین ۱۴۰۰ شبکه ۱ یک

دانلود کامل سریال نون خ ۴ قسمت آخر فصل چهارم قسمت پایانی

دانلود کامل قسمت آخر سریال نون خ ۴ فصل چهارم قسمت پایانی نون خ را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید سریال طنزی که در نهایت به پایان رسید و موفق شد رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد.

دانلود کامل سریال نون خ ۴ قسمت آخر فصل چهارم قسمت پایانی

سریال نون خ به کارگردانی «سعید آقاخانی» و نویسندگی «امیر وفایی» است که نوروز 1402 از شبکه یک پخش شد. نون خ مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است. این سریال در استان کرمانشاه ساخته شد.

دانلود کامل سریال نون خ ۴ قسمت آخر

[قسمت 21 (اخر) کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

 

 

بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند در فصل اول این سریال در نوروز 1402 به ایفای نقش پرداختند.

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌ است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

جالب است بدانید محمد رشیدی نماینده کرمانشاه با بیان اینکه سریال «نون خ» همدلی و صمیمیت مردم کُرد را به تصویر کشید گفت: بهتر بود طیف گسترده تری از مردم کُردنشین با محتوای غنی تری در زمینه مسائل دینی و مذهبی و ملی، جامعه هدف این سریال قرار می گرفت اما در مجموع این سریال در ایام نوروز توانست به خوبی مورد استقبال افکار عمومی قرار گیرد و از این بابت به تمامی عوامل این سریال در رسانه ملی دست مریزاد و خداقوت می گوییم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *