دانلود کامل سریال پدر خوانده قسمت پنجم ۵ با لینک مستقیم از آپارات

دانلود کامل سریال پدر خوانده قسمت پنجم ۵ با لینک مستقیم از آپارات

دانلود کمال سریال رئالیتی شو پدر خوانده سعید ابوطالب قسمت پنجم 5 با لینک مستقیم و کیفیت اصلی از آپارات سریال ایرانی پدر خوانده مافیا همراه با همه قسمت های سریال پدرخوانده را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال پدر خوانده قسمت پنجم ۵

دانلود قسمت 5 سریال پدرخوانده با لینک مستقیم

قدرتمندترین شخص در بازی پدرخوانده است که تصمیم می گیرد مافیا چه کسی را بکشد.

دانلود کامل سریال پدر خوانده قسمت پنجم ۵ با لینک مستقیم از آپارات

به طور کلی در این بازی قدرت صحبت کردن، حفظ آرامش و استدلال منطقی نقش مهمی در پیروزی دارد. بازیکنان به طور مخفیانه نقش خود را تعیین می کنند. مافیاها همدیگر را می شناسند و شهروندان فقط تعداد مافیوزها را می شناسند و فقط تعداد کمی از آنها نقش های خاصی را می شناسند. در فاز شبانه بازی، اوباش مخفیانه یک شهروند را می کشند. دکتر در حال تلاش برای نجات فردی است که مافیا می خواهد بکشد.

کارآگاه نیز به دنبال شناخت مافیا است و در صورت شناسایی مافیا باید به بقیه شهروندان ثابت کند که مافیا است. مافیا، پزشک، شهروند و کارآگاه شخصیت های اصلی بازی هستند و شخصیت های دیگری مانند تک تیرانداز را می توان در بازی های دیگر به بازی اضافه کرد. در مرحله روز، همه بازیکنان بازمانده درباره هویت مافیایی بحث می کنند و به حذف یک مظنون رأی می دهند.

همچنین ببینید: دانلود سریال پدر خوانده قسمت چهارم ۴

نمایش رئالیتی پدرخوانده در سال 1401 در ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید شد. در سری قبلی این سریال با نام شب های مافیا شناخته می شد و توانست در چند فصل به لطف تبلیغات فراوان و کیفیت ساخت خود به محبوبیت خوبی دست پیدا کند که هم اکنون این سریال دوباره به بازار عرضه شده است. شبکه تلویزیونی خانگی با نام جدید. . این رئالیتی شو اولین سریالی است که توانسته در شبکه تلویزیونی خانگی به سطح محبوبیت برسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *