دانلود کامل سریال پوست شیر فصل دوم قسمت دوم (فصل 2 قسمت 2)

دانلود کامل سریال پوست شیر فصل دوم قسمت دوم فصل 2 قسمت 2 سریال پوست شیر با لینک مستقیم و کیفیت عالی را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال پوست شیر فصل دوم قسمت دوم

نام سریال پوست شیر فصل دوم قسمت دوم
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
دریافت
دانلود قسمت 10 با لینک مستقیم
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی
سایر قسمتها

دانلود کامل سریال پوست شیر فصل دوم قسمت دوم (فصل 2 قسمت 2)

انتقادات از سریال

سریال پوست شیر به قسمت های حساس خود رسیده است هر چند که بسیاری از مخاطبان آن معتقدند که داستان این سریال بیش از حد طولانی شده معمای پیدا شدن قاتل غیر واقعی است و نقشه دقیق قتل و پیچاپیچ است نمیتواند برای یک قتل معمولی صورت گرفته باشد آنهم دختر فردی که از زندان آزاد شده است و شخصیت اجتماعی آنچنان مهمی ندارد.

به هر حال فصل دوم این سریال به قسمت دوم خود رسیده و سر نخ پیدا شدن قاتل با گردنبندی با نام “سام” میتواند هیجان انگیز باشد.

نکته ای که کاربران به انتقاد از آن میپردازند پیدا شدن یک شخص جدید در هر قسمت به عنوان متهم به قتل میباشد که بعد میشخص میشود هیچکاره است.

از این دست قصه‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌ها زیاد دیده می‌شود و از طرفی نمونه سینمایی‌اش را در آثار زیاد خارجی و داخلی دیده‌ایم. اما حالا با شاخ و برگ‌ها و ماجراهای فرعی، در سریال «پوست شیر» با قصه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. اتفاقا شاید نکته جالب توجه درباره این سریال همین باشد که خرده روایت‌ها قابل حدس است، اما مخاطب را رها نمی‌کند تا تنها خط اصلی داستان را دنبال کند و به جزییاتی که اتفاق می‌افتد بی‌توجه باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *