دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت نهم ۹ (فصل دوم پوست شیر قسمت اول)

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت نهم 9 (فصل دوم پوست شیر قسمت اول)سریال پوست شیر قسمت 9 را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت نهم

نام سریال پوست شیر فصل دوم قسمت اول
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
دریافت
دانلود قسمت 9 با لینک مستقیم
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی
سایر قسمتها

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت نهم ۹ (فصل دوم پوست شیر قسمت اول)

فصل دوم سریال پوست شیر ادامه فصل اول بوده که پلیس برای دستگیری قاتلان و شناسایی آنها همچنان تلاش می کند شهاب حسینی و هادی حجازی فر بازیگران نقش اصلی این سریال بوده که موفق شدند در این مجموعه جنایی و معمایی عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

شهاب حسینی بازیگر ستاره سینما و تلویزیون ایران بوده که در سریال پوست شیر موفق شده نقش متفاوتی را بازی کند.

داستان

آخرین باری که شهاب حسینی در نقش پلیس به ایفای نقش پرداخت به سریال پلیس جوان بازمی‌گردد که اولین سریال تلویزیونی این بازیگر به شمار می آمد حالا او بعد از سالها موفق شده مجدداً در نقش پلیس بازی کند در فصل دوم اتفاقات جالبی رخ می دهد و پلیس سرنخ هایی از قاتلان پیدا می کند حالا گردنبندی پیدا میشود که بر روی آن اسم سام نوشته شده است که سرنخ بسیار مهمی می تواند برای دستگیری قاتل باشد.

یک پی‌رنگ قوی درباره جنایتی هولناک درباره یک دختر نوجوان. از این دست قصه‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌ها زیاد دیده می‌شود و از طرفی نمونه سینمایی‌اش را در آثار زیاد خارجی و داخلی دیده‌ایم. اما حالا با شاخ و برگ‌ها و ماجراهای فرعی، در سریال «پوست شیر» با قصه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

اگرچه پوست شیر هم به سیاق همه قصه های چند سال اخیر باز هم به سراغ قشری خاص می رود که در پایین شهر زندگی می کنند، تازه از زندان آزاد شده اند یا دست کم مدتی را در زندان بوده اند، ادبیات و مرام خاص خود را دارند و پاتوقشان در قهوه خانه است اما به این دلیل که بر موضوع یک قتل تمرکز دارد، یکسره در این ماکت قشر پایین شهر نمی ماند و به دنبال یک قاتل می گردد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *