سعیدی دقیقی کیست و الان کجاست +بیوگرافی و عکس

سعیدی دقیقی کیست و الان کجاست

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین میباشد او موفق شد این تیم را در لیگ برتر نگهدارد و از سقوط به دسته اول جلوگیری کند سعید دقیقی در این باره گفت: نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال با توجه به امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته که در این تیم بودم موفق شدیم زودتر از موعد مقرر تیم را در مسابقات لیگ یک و سپس لیگ برتر نگاه داریم.

سعیدی دقیقی کیست و الان کجاست +بیوگرافی و عکس

وی با اشاره به اینکه در هفته چهارم دور برگشت این دوره از رقابت های لیگ برتر و با کسب ۲۵ امتیاز در لیگ بمانیم، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری مسوولان باشگاه درصدد بازگرداندن سه امتیاز کسر شده تیممان هستیم که در صورت تحقق این مساله، جایگاه شمس آذر در جدول رقابت ها بهتر هم خواهد شد.

دقیقی با اشاره به دیدار تیم خود برابر آلومینیوم اراک، یادآور شد: بازی فوق العاده با کیفیتی را امروز شاهد بودیم و در تمام دقایق بازی تیم برتر میدان هم بودیم، البته تیم میهمان نیز در نیمه دوم و برای کسب نتیجه کمی به تیم ما فشار وارد آورد اما در مجموع نیمه نخست بازی فوق العاده کامل و با کیفیت بود.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین ادامه داد: خوشحالم با پیروزی های تیم مردم استان قزوین را شاد می کنیم، البته در بیشتر بازی هایمان می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم و این در حالی است که با توجه به داشتن یک مدیرعامل باانگیزه، شرایط خوبی بر تیم ما حاکم است.

محمدرضا مختاری کشتی گیر الان کجاست +فیلم جدید درگیری

دقیقی به بازیکنان جدا شده شمس آذر در نیم فصل دوم، اظهار کرد: از بابت فروش بازیکنانمان به مسوولان باشگاه حق می‌دهم تا آنان نیز بتوانند شرایط اقتصادی تیم را ثابت نگاه دارند.

بیوگرافی سعید دقیقی

عید دقیقی (زاده ۱ بهمن ۱۳۶۴ در قزوین) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. وی هم اکنون سرمربیگری شمس آذر قزوین را بر عهده دارد.

دقیقی همچنین سابقه عضویت در باشگاه‌های سیاه‌جامگان، صباباتری،[۱] پاس همدان،[۲] پیکان،[۳] شهرداری تبریز،[۴][۵] سایپا، تراکتورسازی را نیز دارد. همچنین دقیقی در زمان کارلوس کیروش و در سال ۲۰۱۱، ۲ بازی ملی برای تیم ایران انجام داد و موفق به ثبت ۱ گل شد. دقیقی در سال آخر فوتبال خود با پیراهن کاسپین قزوین (شمس آذر) از دنیا فوتبال خداحافظی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *