سقوط دانش آموز قاینی از کوه برای اینترنت +فیلم

سقوط دانش آموز قاینی از کوه برای اینترنت +فیلم

فیلم سقوط دانش آموز قاینی از کوه برای اینترنت و دسترسی به اپلیکیشن شاد جهت تحصیل را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته اتفاق دلخراشی در یکی از روستاهای شهر قاین واقع در استان خراسان جنوبی رخ داد که دل همه را به درد آورده است.

سقوط دانش آموز قاینی از کوه برای اینترنت +فیلم

ماجرای سقوط دانش آموز قاینی از کوه برای اینترنت

دانش اموز روستایی که اینترنت در روستایشان آنتن نمیدهد برای دسترسی به اینترنت به بالای کوه میرود تا بتواند وارد برنامه شاد شود و به تحصیل بپردازد هنگام بازگشت از کوه سقوط کرده و به شکل معجزه آسایی جان سالم به در میبرد.

این خبر تکان دهنده در فضای مجازی مثل توپ صدا داده است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به پیج وزارت ارتباطات و آموزش و پروش حمله کرده اند که چرا نباید این روستا به اینترنت دسترسی داشته باشد و چرا یک دانش اموز برای تحصیل باید مثل کوهنوردان حرفه ای به قله کوه سعود کند؟

 

بازهم تکذیب مسئولان

مديركل آموزش و پرورش خراسان جنوبي با اشاره به خبر سقوط دانش‌آموز از كوه كه در فضاي مجازي مطرح شده بود كه اين اتفاق به علت نبود اينترنت رخ داده، گفت: براساس اخبار رسيده و اطلاعات جمع‌آوري شده سقوط دانش‌آموز از كوه حدود ساعت ۱۴ تا ۱۵ روز ۱۷ آبان رخ داده در حالي كه در اين ساعت كلاس آنلايني در حال برگزاري نبود.

امروز كه خبري مبني بر سقوط دانش‌آموز اهل روستاي نوغاب حاجي آباد قاين براي دسترسي به اينترنت و پيگيري دروس از برنامه شاد از كوه منتشر شده بود ، محمد علي واقعي در اين زمينه با بيان اين مطلب كه كلاس ساعت ۱۷ برگزار شده است به ايسنا گفت: اين دانش‌آموز به همراه خانواده براي برداشت زعفران به روستاي رومشتيك رفته و به بالاي تپه صعود كرده بود كه اين اتفاق رخ داده است.

خواهر دانش اموز چه میگوید:

خواهر اين دانش اموز ميگويد كه برادرم همراه خانواده‌ام در روستاي نوغاب حاجي آباد قاين زندگي مي‌كنند كه براي برداشت زعفران به رومشتيك سفر مي‌كند.

در روز اول حضور در اين روستا برادرم متوجه مي‌شود كه اين روستا اينترنت ندارد بنابراين همراه دوستش براي دانلود محتواي آموزشي به بالاي كوه مي‌رود.

خواهر اين دانش‌آموز ادامه داد: برادرم با يكي از دوستاش به بالاي كوه رفته بود تا همراه دوستش عكس و فيلم‌هاي آموزش مجازي را دانلود كند كه پايش مي‌لغزد و چند متري سقوط مي‌كند و سرش آسيب مي‌بيند.

فیلم صحبت های دانش اموز قاینی و جزئیات از زبان خودش را ببینید

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *