ماجرای کامل شهادت شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه در محله مختاری تهران

ماجرای کامل شهادت شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه در محله مختاری تهران که گویا تروری در کار نبوده است و یک سارق با او درگیر شده است.

ماجرای کامل شهادت شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه در محله مختاری تهران

ماجرای کامل شهادت شهید قاسم فتح الهی

وقتی شهید فتح اللهی در منزلش بود، متوجه شد که چراغ منزل برادرش که در آن زمان حضور نداشت روشن است و مرد غریبه ای در حال سرقت وسایل منزل برادرش است…

همزمان با شهادت قاسم فتح اللهی در بیمارستان بهارلو تهران، این خبر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

با انتشار این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموران پلیس منطقه، کارشناسان پزشکی قانونی و تیم بررسی صحنه جرم با حضور در بیمارستان به دستور بازپرس قتل (امور جنایی) دادسرای ناحیه ۲۷، در بیمارستان بازگشایی شدند. تحقیقات اولیه.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه تهران

گروهان جنایی در بیمارستان با پیکر شهید قاسم فتح الهی مواجه شدند که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. بررسی های اولیه همچنین نشان داد که مرد دیگری که همسایه شهید بود با شلیک گلوله به قتل رسیده و به بیمارستان بهارلو منتقل شده است.

جزئیات جدید تحقیقات اولیه کارآگاهان

در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس قتل، مشخص شد متوفی از پاسداران محمد رسول الله (ص) پاسدار تهران بزرگ بوده که توسط مرد غریبه ای در پارکینگ منزلش واقع در خیابان مختاری کشته شده است.

به این ترتیب تیم جنایی و بازپرس قتل برای بررسی صحنه جنایت به خانه ای 4 طبقه در خیابان مختاری مراجعه و با تحقیقات میدانی متوجه شدند که شهید فتح اللهی در طبقه اول، برادرش در طبقه دوم و یک بستگان در طبقه سوم زندگی می کردند. همچنین طبقه چهارم خانه خالی بود.

بعداً برای تیم تحقیقاتی مشخص شد که شهید فتح اللهی زمانی که در منزل خود بوده، متوجه شده است که چراغ منزل برادرش که در آن لحظه حضور نداشته، روشن است و فردی غریبه در حال سرقت از منزل برادرش است.

بررسی های تکمیلی نیز نشان داد که شهید فتح اللهی بلافاصله از درب منزل برادرش عبور کرده و در آنجا با سارق برخورد می کند که سپس سارق از بالکن منزل پریده و به سمت پارکینگ حرکت می کند. بیداد این ماجرا را شنیده بود، برای تنبیه او به پارکینگ رفتند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد سارق که در گوشه پارکینگ گیر کرده بود جلیقه خود را درآورده و با یک گلوله به پا و 2 گلوله به سمت همسایه شهید فتح اللهی شلیک کرده و بلافاصله متواری شده است. .

تیم بررسی صحنه جنایت پس از دریافت این سرنخ مهم، تحلیل اطلاعات و بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت را برای شناسایی عامل شهادت فتح اللهی آغاز کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس قتل، جسد شهید فتح اللهی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *