فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی سیلی خوردن

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حمید سجادی وزیر ورش و جوانان کشورمان در بین هواداران پرسپولیس به عبارتی قربانی شده است و هواداران این تیم معتقد هستند که او مسبب افت تیم محبوبشان میباشد. سجاد از وقتی روی کار امده باشگاه پرسپولیس بدهکاری مالی فراوانی دارد و برخی از بازیکنان خارجی که با این تیم فسخ کرده اند برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده اند و همین سبب شده این باشگاه با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کند.

در روز بازی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زمانی که حمید سجادی وزیر ورزش وارد استادیوم شد جو سکوها متشنج گردید.

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی

یکی از تماشاگران با وزیر ورزش درگیر شد و یک سیلی به صورت وی زد .

برخی از رسانه ها معتقد هستند که این شخص از هواداران پرسپولیس بوده و از اوضاع باشگاه پرسپولیس ناراضی بوده است و به همین دلیل به صورت وزیر ورزش سیلی زده است .

هرچند که این خبر در خبرگزاری های کشورمان انکار شده است و اما در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده این اتفاق کاملاً مشهود است .

گفتنی است که حمید سجادی وزیر ورزش کشورمان بعد از مسابقه ایران و عراق در مقابل دوربین صدا و سیما قرار گرفت و صعود تیم ملی ایران را به جام جهانی تبریک گفت.

حمید سجادی متولدین فروردین ۱۳۴۸ بود در دوره ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران انتخاب شد هواداران پرسپولیس به شدت از عملکرد و ناراضی بوده و معتقد هستند و به وضعیت پرسپولیس رسیدگی نمی کند.

سجادی عضو حزب جامعه اسلامی بوده‌است. او دارای یک دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و نیز عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی

محمد یعقوبی، یکی از مدیران با سابقه مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: ماجرای سیلی زدن به صورت وزیر ورزش ساختگی است و اصلاً هیچ یک از هواداران پرسپولیس هیچ برخوردی با دکتر حمید سجادی نداشتند. من چند ردیف بالاتر از دکتر سجادی و همراهانش ایستاده بودم و در آن لحظه ای که فیلم آن در فضای مجازی پخش شد، چند ردیف پایین تر از محل استقرار دکتر سجادی، بین تماشاگران درگیری مختصری رخ داد و یک هوادار روی پله ها لیز خورد و تعادلش را از دست داد. برای ماموران سوتفاهم پیش آمد که این هوادار قصد آسیب رساندن به نفرات کناری اش را داشته و خیلی زود با دخالت ماموران غائله خاتمه پیدا کرد. اگر فیلم را با دقت ببینید جایی که این درگیریها پیش می آید چند ردیف و چند متر با محلی که وزیر ورزش کنار معاون اول رئیس جمهور و رییس فدراسیون فوتبال نشسته است، فاصله دارد.

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی

وزارت ورزش هم روز جمعه در بیانیه ای نوشت: شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه« هنگام ورود دکتر سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی

شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویا این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می کند، تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را درکنارخود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.

انتصاب چنین شایعاتی به باشگاه وزین فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسوولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد.

فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش حمید سجادی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

9 نظر

  1. مکتب لنگ کثیف یعنی این ۵ سال سلطانی فر خون تمام استقلالی ها و کلا لیگ را کرد تو شیش ولی هیچ استقلالی همچین بی ادبی نکرد حالا سجادی بدبخت ک طرف هیچ کدام نیست سیلی میخوره من جاش
    باشم کاری میکنه لنگ بره دسته دو # زنده باد سپاهان😘

    • شعله زرد اخه شما وجود همچین کارایی دارین اخه شما فقط بلدین چرت و پرت بگین و چس ناله بکنین.
      ما پرسپولیسی ها عمل میکنم نه زر بزنیم

  2. پنج سال به حمایت کثیف بابا مسعودشون و جامهای اسنپی عادت کردن، گوه کاریهای مدیریتشونو گردن سجادی بیطفر میندازن

  3. یدالله زوارفرد(علی تاجی)

    سلام.بایددراین وزارت خانه راگل بگیرندکه جایی که وزیرمحترم دولت نشسته چندتااوباش به خودشان اجازه میدن که تشنج ایجادکنند.وکسی نیست که جلوی اینهارابگیرند.کم دوره وزیرکثافت قبلی سلطانیفرووزیر ارتباطات جهرمی کثافت کاری کردن که برای ماست مالی کردن کارطارمی به ترکیه رفتند وباجعل اسناد وپرونده سازی بافدراسیون قبلی چه کارهایی که نکردن.حالاهمم باهمدیگر گلمحمدی اعتصاب دراین راه انداختن.وبآورد ن گلمحمدی به پخش سیما دنبال باج خوای مجدد شدن توراه خدا به اینها باج ندید.

  4. میبینیم که شله زردا وکیسه کشا خیلی ناراحت شدن😂😂😂😂😂😂😂😂😂🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😂😂😂😂

  5. خوزستانی

    سجادی به همراه عزیزی خادم دارند پرسپولیس را نابودمیکنند شاید تیمی که ۱۰ ساله هیچ مقامی کسب نکرده بتواند مقامی کسب کند .سجادی یارغار انصاری میلیاردر استقلالی وعضو هیئت مدیره شرکت انصاری است پس بدیهی است که برعلیه پرسپولیس باشد.درضمن اگر آن هوادار عزیز سیلی زده دستش را میبوسم و اگر نزده بلاخره یکروز این سیلی رااز هواداران پرسپولیس خواهد خورد.آقای سجادی نحوه حرف زدنت درباره مشکلات پرسپولیس شبیه یک آدم قلدر و چاله میدانی است نه یک وزیر

  6. سیلی بزرگتر به خاطر حمایت علنی از نیم دربار دارد خواهد خورد بابا مسعودشاهی هم میلیاردها به تیم حکومتی تاج کرده بود

  7. اولا کثیف خودتیو اون تیم اشغالت تر از خودت
    دوماً کثیف اون سکه های بود که لایه گز جای میکردین ب همه ارکان فوتبال بخش میکردین
    سوما تمام بدعت های کثییف و وحشی‌گری متعلق به تیم شعله است از کور کردن سرباز احمدی گرفته تا کتک کاری طرفدار ای تیم حریف خورد کردن ماشین های تا پرتاب نارنجک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *