شایعه درگذشت حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاءالدین بر اثر کرونا

شایعه درگذشت حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاالدین بر اثر کرونا +بیوگرافی

شایعه درگذشت حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاءالدین بر اثر کرونا خبری که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

شایعه درگذشت حاج رضا علاءالدین

برخی از کانال های تلگرامی خبری را منتشر کرده اند با تصویر زیر و مدعی هستند که حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاءالدین بر اثر کرونا فوت کرده است! این خبر شایعه است. خبر اصلی این است که عموی ایشان فوت کرده است

فرزند مالک پاساژ علاءالدین به خبر فوری گفته که عموی او درگذشته و پدرش به دلیل کرونا از دنیا نرفته است.

شایعه درگذشت حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاالدین بر اثر کرونا

لطفا اخبار واقعی را فقط از کانال های تلگرامی خبرگزاری های معتبر دنبال کنید.

شایعه درگذشت حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاءالدین بر اثر کرونا

لازم به ذکر است که پاساژ علاء الدین یک مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ است که توسط ناصر علاءالدین تأسیس شده‌است. این پاساژ داری ۱۱۰۰ فروشگاه است.

بیوگرافی

حاج رضا علاءالدین که در رشته ریاضی تحصیل کرده، پسر بزرگ حاج ناصر علاءالدین و از یک خانواده ۶نفره، مدیر و صاحب پاساژ علاءالدین است که نام خود را بر ملک خود نهاده است.

بیوگرافی حاج رضا علاءالدین مالک پاساژ علاءالدین

وی درمورد نام پاساژ میگوید:«شاید اشتباه کردم و نباید از نام فامیل خودمان استفاده مى کردم. ولى مى شود گفت هم خوب است و هم بد. در بعضى مواقع خوب و از برخى جهات بد است».

تابناک نوشت:

به گزارش شرق، از او تا به‌حال دو گفت‌وگو در مطبوعات کشور منتشر شده. یکی در روزنامه ایران و دیگری مجله همشهری جوان که اطلاعات این مطلب نیز برگرفته از آنهاست. او در یکی از گفت‌وگوها توضیح می‌دهد از ابتدای دهه۵۰ در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ کاسب بوده و کارگاه و فروشگاه پلاستیک‌فروشی داشته که آرام‌آرام بر وسعت آن افزوده، به‌طوری که در سال۵۳ حدود هزارمتر از فضای کنونی پاساژ را خریداری کرده است.

این وضعیت تا پایان جنگ و سال‌های ۶۸ تا ۷۰ که بخش دیگری از زمین‌های اطراف خریداری شده، ادامه یافته. پس از تهیه نقشه و طی مراحل قانونی از ابتدای سال ۷۴ تخریب و ساخت مجموعه شروع شده است. این ساخت‌وساز چهارسال به طول انجامیده و از سال ۷۸ تا ۷۹ آرام‌آرام و فازبه‌فاز واگذاری‌ها آغاز شده و در نهایت ۱۱طبقه با حدود هزارو۱۰۰ مغازه در سه فاز واگذار شده است. این مجموعه به چنان شهرتی دست یافته که کمتر کسی است که از موبایل صحبت کند و یادی و نامی از «علاءالدین» نکند. علاءالدین بورس اصلی گوشی موبایل در تهران و به‌تبع آن در ایران است. تخمین زده می‌شود که این پاساژ بیش از هزارمیلیاردتومان ارزش داشته باشد و ده‌هامیلیاردتومان گردش مالی‌اش باشد.اکثر شرکت‌های بزرگ موبایل‌سازی، برای خود دفتری در آنجا دارند و گوشه‌ای برای خود گرفته‌اند. درودیوارش از درون و بیرون پر از تبلیغات است. مغازه‌های کوچک اما زیاد، درست مثل آنچه که خود «حاج‌رضا» درباره نظام مالی کاسب‌های پاساژ می‌گوید: «اینجا کاسب‌ها، سود کم می‌گیرند ولی در عوض زیاد می‌فروشند. این یک نوع انتخاب استراتژی برای فتح بازار است.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *