شایعه ورشکستگی بانک آینده

شایعه ورشکستگی بانک آینده + جزئیات شایعه فرار و اختلاس علی انصاری

شایعه ورشکستگی بانک آینده + جزئیات شایعه فرار و اختلاس علی انصاری موسس بانک آینده و عکس های شخصی علی انصاری و الان کجاست و ای خبرها را در مجله شبونه مشاهده کنید.

شایعه ورشکستگی بانک آینده

چند روزی اشت که خبر ورشکستگی بانک آینده سر تیتر خبرها شده و مردم بیشتر در این تلاشند که بدانند آیا این خبر صحت دارد یا نه؟
خبری که از رسانه های بیگانه وابسته به معاندان منتشر شده و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.
در پی این شایعه ورشکستگی بانک آینده موج نگرانی ها بین مردم و افرادی که در این بانک سپرده‌ گذاری کردند ایجاد شده و میخواهند بدانند که آیا این چنین خبری صحت دارد یا.
اما این خبر نیز مانند دیگر اخبار فضلی مجازی و کانال های معاند بی پایه بوده و یک مقام مسئول بانک مرکزی خبر ورشکسته شدن بانک آینده که سپرده گذاران زیادی نیز دارد دروغ خواند.

شایعه ورشکستگی بانک آینده

 ورشکستگی بانک آینده

بعد از ثبات و تلاش برای برگرداندن آرامش به نظام اقتصادی و سیستم بانکی و ارزی در کشور رسلنه های معاند و کانال های وابسته به آنها این بار می خواهند با این خبر بازار اقتصادی و پولی کشور را به هم زده و ناآرامی ایجاد کنند و با خبر اختلاس مسئولان و مدیران بانک ها مردم را نگران کنند و سیستم بانکی کشور بی اعتماد کنند.شایعه ورشکستگی بانک آینده

شایعه ورشکستگی بانک آینده

عکس علی انصاری موسس و جلال رسول اف مدیرعامل بانک آینده

بیوگرافی جلال رسول اف مدیر عامل بانک آینده در این گفت :باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک ها، دچار تزلزل گردد، گرچه مردم عزیزمان، هوشیارتر از این هستند که خود را در معرض این گونه شایعات قرار دهند.

همچنین بخوانید : ورشکستگی سکه ثامن و اخبار داغ و اینستاگرام پسر سیرجانی

وی تأکید کرد: حق مشتری است که بداند در بنگاه اقتصادی که سرمایه گذاری کرده و با آن کار میکند چه میگذرد؛ لذا باید برای مشتریان و دیگر ذینفعان وقت بگذارید و خدمات و محصولات بانک را برای آن‌ها بطور کامل توضیح دهید.شایعه ورشکستگی بانک آینده

شایعه ورشکستگی بانک آینده

علی انصاری موسس بانک آینده کیست؟

علی انصاری موسس بانک تارت و موسسه های خصوصی بوده که در سال 91 با هم ادغام شده و بانک آینده شروع به کار کرد و موسس و بنیانگذاری ایم بانک علی انصاری می باشد.

شایعه فرار و اختلاس علی انصاری

در خبرهایی از سوی رسانه های معاند و کانال های منحرف اعلام شد که وی پول مردم را به دلار تبدیل کرده و از کشور فرار کرده است.

این خبر نیز مانند خبرهای دروغ دیگر شبکه های اجتماعی تکذیب شده و بی پایه و اساس بوده است.

شایعه ورشکستگی بانک آینده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *