فیلم شروه خوانی سهیلا خواجه برای علی لندی

فیلم شروه خوانی سهیلا خواجه برای علی لندی

September 27, 2021 – Study time 3 minutes

فیلم شروه خوانی سهیلا خواجه برای علی لندی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم شروه خوانی سهیلا خواجه برای علی لندی

علی لندی پسر نوجوان 16 ساله ایذه ای که با فداکاری بسیار توانسته بود جان دو زن را در اتش سوزی نجات دهد خودش دچار آتش سوزی شده و جانش را از دست داد حالا او به یکی از قهرمانان ایران تبدیل شده است و روز گذشته مراسم تشییع باشکوهی برای وی برگزار شد.

کار زیبا و فداکاری او در سراسر جهان بازتاب داشته است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان این کار را او اطلاع رسانی نموده اند.

روز گذشته مراسم ترحیمی برای این پسر نوجوان برگزار شد که برخی از هنرمندان در مراسم شرکت کردند.

اما یکی از حواشی مراسم ترحیم ایشان شروه خوانی خانم خواجه بود که به شدت همه را تحت تاثیر قرار داد که دیدن و شنیدن ان خال از لطف نیست.

فیلم شروه خوانی سهیلا خواجه

سهیلا خواجه متولد دهه ۵۰ هجری در شهر بوشهر است.او از زنان شاعر و شروه خوان بوشهری است که در شروه خوانی از معروفیت بسیاری برخوردار است او باحضور در نمایش های تئاتر و سریال و فیلم های بسیاری اقدام به آواز خوانی کرده است.  شاخص‌ترین کار او خواندن لالایی سریال مختارنامه با صدای زیبای این بانوی بوشهری با سبک لری و بوشهری طرفداران بسیاری را در بین مردم ایران و خصوصا جنوبی های عزیز دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *