شهروز سخنوری (الکس) کیست؟ فیلم قاچاق و فروش دختران ایرانی به کاباره ها

شهروز سخنوری (الکس) کیست؟ فیلم قاچاق و فروش دختران ایرانی

شهروز سخنوری (الکس) کیست؟

شهروز سخنوری سرکرده باند فروش دختران ایرانی به عنوان برده جنسی به کشورهای اطراف بوده شبکه فساد و فحشا با مدیریت الکس با ثبت یک شرکت صوری، اخذ ویزای دانشجویی دختران و زنان را انجام می‌داد. این شبکه با ارتباط گیری گسترده موفق شده بود کار‌های مربوط به اقامت و اخذ ویزا را انجام داده و دختران را به مالزی اعزام کند.

الکس با اقدامات گسترده و خرج پول موفق شده بود یک کارمند ایرانی مشغول به فعالیت در بخش پذیرش سفارتخانه کشور مالزی در تهران را جذب کند و با استفاده از وی کار‌های اخذ اقامت و ویزا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.

شهروز سخنوری کیست؟ ملقب به الکس قاچاق و فروش دختران ایرانی به کاباره ها را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رای بدوی در خصوص اعضای پرونده موسوم به «الکس» که با اقدامات صورت گرفته دست به قاچاق بین المللی انسان می‌زدند صادر شد. بر اساس رای دادگاه، متهم ردیف اول و دوم پرونده به اعدام محکوم شدند.

شهروز سخنوری (الکس) کیست؟ فیلم قاچاق و فروش دختران ایرانی

همچنین بر اساس رای دادگاه، ۵ نفر دیگر از اعضای این پرونده به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شدند.

گفتنی است؛ رای دادگاه بدوی است و قابل فرجامخواهی در دیوان عالی کشور است.

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سرکرده یک شبکه بین المللی تبهکاری است که به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، با سازمان دهی باندهای فحشا و منکرات اقدام به قاچاق انسان به خارج از کشور کرده و عملیات‌های گسترده‌ای را در ارتباط با این عمل مجرمانه غیر انسانی انجام می‌داد.

فروش دختران ایرانی

این مرد با تشکیل یک باند قاچاق اقدام به فروش دختران ایرانی به کاباره های کشورهای منطقه مثل تایلند و امارات و ترکیه می کرده.

شهروز سخنوری (الکس) کیست؟ فیلم قاچاق و فروش دختران ایرانی به کاباره ها

او ملقب به الکس بوده که در کشور های خارجی به این نام معروف است

وی به تجارت دختران جوان می‌پردازد و سر شبکه باند قاچاق و فروش دختران ایرانی بوده که تا به حال دختران زیادی را توانسته ترانسفر کند و در کاباره ها و یا هتل های چند ستاره خارجی مشغول به کار نماید.

همچنین ببینید:

دستگیری در مالزی

شهروز سخنوری در نهایت توسط پلیس امنیت نیروی انتظامی به دام افتاده و دستگیر شد

فیلم را در زیر ببینید:

شهروز سخنوری در کشور مالزی زندگی می‌کرد و چند ماه زیر نظر پلیس ایران بوده و در نهایت توسط پلیس مالزی دستگیر شد و به ایران فرستاده می شود.

این مرد شیاد به مدت سه سال است که دست به این کار می‌زند و توانسته با ایجاد باند برون‌مرزی برای شیخ های عرب و همچنین کاباره های معروف کشورهای خارجی دختران ایرانی را بفرستد و برای کارهای غیر اخلاقی به فروش بگذارد.

شهروز سخنوری (الکس) کیست؟ فیلم قاچاق و فروش دختران ایرانی به کاباره ها

او به همراه همدستانش به مدت سه سال است که تحت راصد نیروی انتظامی بوده که با کمک پلیس اینترپل این جنایتکار را دستگیر شد.

لازم به بیان است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق و فروش دختران ایرانی در خارج از کشور، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر شدند و تحویل مراجع قضائی شده‌ اند.

حکم اعدام

تایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.

 صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.

باند سرویس اسکورت الکس چگونه بازسازی شد؟

پس از تشکیل پرونده و فرار شهروز سخنوری از ایران و متعاقبا فرار وی از مالزی به اوکراین الکس دوباره با به کارگیری افراد فعال در داخل کشور شبکه خود را بازسازی و بدنه سرویس اسکورت زنان و دختران به خارج از کشور را بازیابی کرد.

در بدنه اصلی شناسایی شده از این شبکه گسترده ۱۲ فرد معروف که از سرشبکه‌های موثر در سیستم الکس بودند شناسایی و بازداشت شدند که این افراد وظیفه شناسایی، جذب و اعزام زنان و دختران معلوم الحال به خارج از کشور را برعهده داشتند.

این افراد که در شبکه با عنوان اینجکتور یا تزریق کننده شناخته می‌شدند در ازای معرفی هر زن یا دختر، مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند؛ در یک نمونه یکی از فعال‌ترین تزریق کننده‌های شبکه فردی با اسم مسیح بوده است که حداقل ۳۰ دختر را به شبکه معرفی کرده بود.

باند الکس به قدری فعال و با برنامه ریزی کار می‌کرده است که در زمانی که زنان و دختران معلوم الحال مجبور به بازگشت به کشور برای تمدید ویزای خود بودند، او جای زنان و دختران را با افراد دیگری پر می‌کرده و اجازه نمی‌داده حتی برای یک روز فعالیت‌های مخوف و کثیفش در کشور مقصد متوقف شود.

حمل مواد مخدر به خارج از کشور توسط این باند

در جریان تحقیقات به عمل آمده از افراد موثر در شبکه الکس مشخص می‌شود، او تنها به کارکرد افراد در زمینه فساد و فحشا بسنده نمی‌کرده و از آن‌ها سو استفاده‌های مهم دیگری نیز می‎‌کرده است.

مطابق اظهارات ثبت شده از سوی صوفی مشخص می‌شود در هنگام اسکورت برخی از دختران به مقصد دوبی باند الکس آن‌ها را مجبور به حمل موادمخدر نیز می‌کرده است و در دوبی موادمخدر ترانزیت شده را تحویل باند‌های قاچاقچی دیگر می‌دادند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

20 نظر

  1. خدا ازت نگذره پس فطرت حروم زاده .حیف او ناموس های ایرانی که دست این کثیف ها دادی .از نیروی انتظامی و سران دولت انتظار میره تا این چنین آدمهایی رو که نمیشه بهشون حیوان رو هم لقب داد به شکل فجیعی سنگسار کنن اونم با فجیع ترین وضع موجود خدا جای حق نشستی اینا کی هستند خدا

    • لطفا نظراتون رو در مورد این کثافت بیان کنین

    • همونطور که با اعدام سلطان سکه ، سکه ارزان نشد(سه ملیون بود سکه)
      با اعدام این ملعون هم روسپی گری یکسری دختر هم حل نمیشه
      باید ریشه فرهنگی این موضوع پیدا کرد و حل کرد وگرنه که یارو باغچه خودشه ،می خواد توش هویج بکاره

      • چرت و پرت نگو
        کار فرهنگی جای خود، اعدام و مجازات این کثافتها هم جای خود

        • اینجور که متوجه شدم سه سال زیر نظر بودن و بعداز تشکیل پرونده فرار کرده اول دست آن کسی که دستگیر و اعدام کرد درد نکنه ممنون ولی یک گرم مواد از کسی میگیرند ابرو برای طرف نمی‌گذارند سریع زندان بعد این حرومزاده سه سال بررسی و فرار چی بگم مرگ بهتره

  2. فائزه سادات

    ننویسید “این مرد” بنویسید “این نامرد ” !

  3. یه بنده خدا

    خدا لعنتشون کنه الهی که دخترای مردم و بدبخت کردن ایشالا بمیرن دوست بیچاره ی منم این نامسلمانا بردن الهی بمیرن خدا به زمین گرم بزنشون

    • نه ! به هیچ وجه اعدام و سنگسار و زندان نباید بشه ! چون اصلن عادلانه نیست و نمیتونه ح باشه ! اینو فقط باید بهش تجاوز بشه اونم هر روز اینجوری شاید یکم دستش بیاد چه بلایی سر اون بیچاره ها آورده ! کثافت خرومزاده

      • دخترا خودشون انتخاب کردن ، به کسی تجاوز نشده ، اونا هم مثه الکس طمع پول داشتن ، مدلینگ و اینا هم دروغه ، دخترا توی پارتی انتخاب میشدن نه مسجد که الان هی دارن ادای قربانی در میارن

    • اصلش ان شاءالله است

  4. این نباید اعدام شه . باید همون بلا هارو سرش بیارن و هر روز آرزوی مرگ کنه هم این الکس هم همه ی هم دستاش

  5. اره موافقم باتجاوز اونم با شیشه نوشابه

  6. ‌‌ایرانی

    ساکت سیاوش

  7. این ….ها که فحش میدن فکر میکنن یارو میومده دخترا رو توی گونی میکرده میبرده؟؟ اون دخترا میخواستن برن دنبال اون کار و درامدش.الان که این نیست مگه نمیرن؟؟ احمق نباشیم.

  8. بهزاد بلور

    خدا نابود کنه اون کثافتایی رو که اوضاع مملکت رو به سمتی بردن که دخترا و پسراش برای پول در اوردن دست به کارایی بزنن که احتمالا با همه وجود غلط میدوننش. این یارو کسی رو به زور نبرده احتمالا همه اون دخترا بخاطر پول در اوردن رفتن و این یارو این وسط حق دلالی گرفته. ادرس اشتباهه عزیزان این مرتیکه کاره ای نیست فحشو به اونی بدید که لایقشه…

    • کسی که شریف باشه، هرچقدر هم محتاج باشه،دنبال هرزگی نمیره، لطفاً به مردم و هموطنان توهین نکنید و آدرس غلط هم ندهید البته احتمالا هستند بین ان دخترها ، کسانی که اغفال شده باشند خدا بگذره ازشون
      ولی مسلم هست که اکثرا آگاهانه به جهت سود و درآمد راحت رفته اند و حیثیت خود را فروخته اند

    • لعنت خدا به کسانی که وضع اقتصادی مردم را به این روز رساندن که بچه های معصوم مردم مجبور شوند به اینجور کارها بعد مدیر نالایق هنوز با بهترین ماشین و امکانات مدیریت بدبخت کننده کشور و مردم را انجام میده اگر مدیران گذشته را گرفتن آویزون کردن اموالشان را گرفتن به نفع کشور امیدی هست وگرنه دور باطل ادامه داره الان تو مجلس همان قبلی ها تو کمیسیون اقتصاد هستن پس همان راه ادامه داره خداوند یک حرکتی باید بکنه لا اله الا الله…نیست خدای جز خدای یکتا رحم کن به این ملت نجیب

  9. خدا لعنت کند تبهکاران را

  10. چهار دهه کشتار و اعدام نتونست فساد را در ایران ریشه کن کنه بلکه با اینکه رکورد دار اعدام در جهان هستیم در بدترینها هم ما رکورد زدیم بیشترین آمار قتل و تجاوز مال ایران و افغانستان و عراق و چند تا کشور عقب مونده ی دیگه اس . وقتشه بیدار بشیم قوانین زن ستیز رو کنار بزاریم مردان رو تربیت جنسی و اخلاقی کنیم طوری که با دیدن چند تار موی زن تحریک نشن بهش فحش رکیک بدن و امر به معروفش کنند یا طمع کنند باهاش بخوابند . زنان جامعه را همچون ناموس خود بدونن هر دختری در جامعه میبینن بگن این ناموس کسی هست ….

  11. اول اینکه کسی دخترا رو گول نزده ، اونا توی پارتی بودن و اینجکتور اونا رو انتخاب و کارو توضیح میداده ، اونا هم زندگی کسی مثه مانلی رو دیده بودن و طمع پول کرده بودند . مدل و اینا همش الکیه و برای حفظ آبروی خودشون و قربانی نشان دادن خودشونه . به همون اندازه که الکس مقصره دخترا هم هستند و با مجازات الکس چیزی عوض نمیشه اون فقط قطره ای از دریای سیستم اسکورت سرویس ایرانه . حتی بنظرم الکس با این نفوذ و ثروتی که داره اعدام نشده چون هیچ فیلمی ازش دیده نمیشه و فقط لاپوشونیه که آره ما این آدم فاسد رو اعدام کردیم ، اگر واقعا بود باید حداقل یدونه عکسش منتشر میشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *