هتاکی و حمله به حرم امام رضا و شکستن گیت ورودی حرم +فیلم

شکستن گیت ورودی حرم امام رضا با فحاشی و هتاکی +فیلم

شکستن گیت ورودی حرم امام رضا با فحاشی و هتاکی +فیلم حمله له حرم امام رضا و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بعد از بسته شدن درب حرم امام رضا به دلیل شیوع ویروس کرونا عده ای از افراد عصر حجری و وحشی با حمله به درب حرم آن را شکسته و بعد از عبور از گیت ورودی به صحن رسیدند.

شکستن گیت ورودی حرم امام رضا

بدون شک این حرکت جز هتاکی به ساحت مقدس امام هشتم هیچ نیتی دیگری وجود نخواهد داشت! عده ای که مشخص نیست با چه طرز فکر اقدام به این عمل وحشیانه زدند!

این افراد بدون شک باید شناسایی شده و توسط مراجع قضایی مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند.

فیلم را در زیر ببینید:

دانلود این فیلم

پیش از این به عده ای در قم به حرم حضرت معصومه حمله کردند.

هتاکی و حمله به حرم امام رضا و شکستن گیت ورودی حرم +فیلم

اعتراض مردم قم نسبت به هتک حرمت حریم آستان مقدس حضرت معصومه(س)
هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) توسط عده‌ای ساختارشکن با اعتراض بسیاری از مردم قم مواجه شد.

گروهی از افرادی که با مراجعه به حرم حضرت معصومه (س) با درب بسته مواجه شده بودند با تجمع مقابل درب‌های حرم نسبت به این تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اعتراض کردند.

این افراد که تعدادشان اندک بود با تحریک برخی حاضران در صحنه اقدام به شکستن یکی از درب‌های حرم مطهر کردند.

صحبت‌های ساختار شکنانه این افراد مقابل حرم کریمه اهل بیت (ع) در شبکه‌های خبری معاند و غربی بازتاب داشته و این افراد برای شهر مقدس قم هزینه تراشی کردند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. ‏در حرم آتیش میزنن، لابه لای حیدر حیدر، فحش ناموسی میدن، مشکلشون هم اینه که می‌خوان برن زیارت امام رضا و حضرت معصومه!!! واقعا مرزهای وضعیت سورئال داره تو مملکت جا به جا میشه.

  2. حرمو نباید میبستن. چطور بازارای شب عید همشون سرجاشه. اونجا مکان تجمع حساب نمیشه فقط حرم شد ویروسی؟؟؟متاسفم واقعا.حرمی ک مردم برای شفا میرفتن و عامل بیماری جا میندازن ازین ور نه بانکی تعطیل میشه نه بازاری! فایده ی بستن حرم چیه این وسط؟

  3. برادر من یعنی حضرات ائمه ع مریض نمی‌شده اند و سراغ دوا. و درمان نمی فته اند. این توحش غیر از بی احترامی به ساحت اهل بیت چیزی نیست. آیا این شکستن حرمت خود این بزرگواران نیست؟ عقل اینجا چکاره است؟ خود مقام رهبری می فرماید از دستورات و قوانین پزشکی پیروی کنید و فریضه است. قطعا این مسائل از جای دیگه آب میخوره.

  4. به خاطر همین آدمای بی ناموس روز به روز دکترای بیشتری میمیرن بتمرگین خونه هاتون دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *