صحبت های عجیب ویس کرمی نماینده خرم آباد درباره مرگ مهسا امینی

صحبت های عجیب ویس کرمی نماینده خرم آباد درباره مرگ مهسا امینی

صحبت های عجیب ویس کرمی نماینده خرم آباد درباره مرگ مهسا امینی

اظهارات عجیب ویس کرمی نماینده خرم آباد درباره مرگ مهسا امینی

اظهارات و صحبت های عجیب مهرداد ویس کرمی نماینده مجلس خرم آباد درباره مهسا امینی که در نوع خود جالب است! با توجه به مرگ دختر سنندجی که این روزها واکنشهای زیادی را به همراه داشته است اما مهرداد مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد معتقد است که کسی حق ندارد برای گشت ارشاد گردن کشی کند و ما این همه شهید ندادیم که برخی ارزش‌های ما را بی‌ارزش نشان دهند.

او در میگوید :

“هنوز که چیزی ثابت نشده است. مگر اثبات شده که مهسا امینی را گشت ارشاد کشته است؟ من نمی‌دانم دلیل این همه سر و صدا کردن وقتی هنوز جواب پزشکی قانونی نیامده است، چیست؟

به اعتقاد بنده در خصوص گشت ارشاد «غلو» صورت گرفته است. جامعه باید دارای نظارت باشد، به هر حال باید اخلاق و پوشش جامعه مناسب باشد و این در تمام دنیا مرسوم است. در ضرورت وجود «گشت ارشاد» که هیچ شکی نیست، بحث بر سر شیوه و مدل کار آن است که البته شیوه و مدل کار هم همیشه مورد تایید همه قرار نمی‌گیرد.

آنچه باید به آن توجه کنیم این است که تصمیمات و قوانین بای مبتنی بر قوانین شرعی و اسلامی باشد؛ باید از تجارب کشور‌های مختلف در این زمینه استفاده کنیم تا دیگر از بروز بی‌حجابی جلوگیری کنیم. ما قانون همه و هیچ را اصلا قبول نداریم؛ برخی می‌گویند گشت ارشاد باید منحل شود که اصلا چنین چیزی ممکن نیست!

رخی با برنامه‌ریزی می‌خواهند هنجارشکنی کنند و این خیلی طبیعی است که ما این افراد را بازداشت خواهیم کرد! کسانی‌که بدحجاب یا بی‌حجاب هستند، جزو مردم عادی نیستند؛ چون مردم عادی سرگرم زندگی و مسائل مربوط به خودشان هستند نه این چیزها! نمی‌شود که با یک خطا یا اتفاق، کل مجموعه گشت ارشاد را زیر سوال ببریم.وجود گشت ارشاد یک مطالبه مردمی است”

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. یه جوری گفتین واکنش عجیب فکر کردم چی گفته
    حرف مردم رو زده
    گشت امنیت اخلاقی نحوه عملکردش ایراد داره و باید اصلاح بشه
    ما هم معتقدیم گشت باید باشه البته برای بالانشین‌ها… برای اون دسته مسئولینی که وظیفه‌شون رو انجام نمیدن تا کار برسه به اینجا، کل ویترین‌ها پر شده از لباس‌هایی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی نداره، بعد پلیس بدبخت رو میفرستن میگن برو کف خیابون هر کی پوشید جمعش کن… خب یکی باید این مسئولین بی‌عرضه رو ارشاد کنه که اگر راست میگین چرا میفروشین که بعد به اونی که خریده گیر بدین…

    بعد هم گفته تا پزشکی قانونی نتیجه تحقیقاتش رو نگفته قضاوت نکنید

    این عجیب بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *