صحبت های پدر آرمان عبدالعالی بعد از اعدام و قصاص +فیلم

صحبت های پدر آرمان عبدالعالی بعد از اعدام و قصاص +فیلم

تاریخ انتشار 4 آذر 1400 – Study time 3 minutes

صحبت های پدر آرمان عبدالعالی بعد از اعدام و قصاص +فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آرمان عبدالعالی پسر جوانی که در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل نامزد خود غزاله شکور شده بود روز گذشته سوم آذر ۱۴۰۰ اعدام شد.

صحبت های پدر آرمان عبدالعالی بعد از اعدام و قصاص +فیلم

اعدام  این پسر جوان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان به همراه داشت و حتی حقوق بشر آلمان اعدام این پسر جوان را محکوم کرد دلیل اصلی مورد توجه قرار گرفتن ماجرای پرونده آرمان عبدالعالی به خاطر کودک مجری او بوده است زمانی که مرتکب قتل شده سن او کمتر از ۱۸ سال بوده و به همین دلیل بسیاری از رسانه‌های خارجی مدعی بودند باید اعدام نشود.

بعد از اعدام این پسر جوان خانواده او به شدت شوکه شده بودند چرا که به آنها اطلاع ندادند که قرار است اعدام شود و گفته بودند برای سازش قرار است دو خانواده یکدیگر را ساعت ۴ صبح بینند.

خانواده آنها ساعت ۴ صبح با یکدیگر ملاقات داشتند که در نهایت خانواده مقتول رضایت ندادند و دو ساعت بعد آرمان عبدالعالی اعدام شد صحبت های پدر این پسر جوان را در زیر مشاهده می کنید.

صحبت های پدر آرمان عبدالعالی بعد از اعدام

پدر آرمان عبدالعالی که تنها چند ساعتی است جسد فرزند خود را تحویل گرفته،به حدی بیقرار و سوگوار است که به سختی سخن می گوید:«آرمان برادرش را ندیده بود.شنیدم که قبل از اجرای حکم گفته بود اجازه بدهید برادرم را ببینم.که این خواسته اش انجام نشد.»

او با ضجه و التماس می گوید:«پسرم تا آخرین لحظه زندگی اش درس خواند.به مردم بگویید او چقدر دلش می خواست به همنوعان خود کمک کند.چقدر امیدوار بود ولی آرمان دیگر برنمی گردد.»

او در ادامه با گلایه از روند رسیدگی به پرونده گفت:«چندین شاهد معرفی کرده بودیم.چرا شاهدها را مورد تحقیق قرار ندادند؟»

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *