صف سلفی و عکس یادگاری با نوید محمدزاده را ببینید

صف سلفی و عکس یادگاری با نوید محمدزاده را ببینید

صف کشیدن خانمها برای سلفی و عکس یادگاری با نوید محمدزاده را ببینید

نوید محمدزاده در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن خانم های جوان پشت سر هم صف کشیده بودند تا به صورت نوبتی با نوید محمدزاده عکس یادگاری بگیرند!! این کلیپ باعث شد واکنش های زیادی را به دنبال داشته باشد

نوید محمدزاده در سالهای اخیر با درخشش در سینما توانسته در بین جوانان کشورمان به محبوبیت زیادی برسد که حالا برای گرفتن عکس یادگاری با او صف بکشند.

صف کشیدن خانمها برای سلفی و عکس یادگاری با نوید محمدزاده

گفتنیست این هنرمند با فرشته حسینی بازیگر افغان وارد رابطه شده است و ویدیو و عکس های تفریحی انها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

صف سلفی و عکس یادگاری با نوید محمدزاده را ببینید

نوید محمد زاده 17فروردین ماه سال1365به دنیا آمد. محمد زاده در خانواده‌ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمد زاده تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران است. و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *