طراحی لاک ناخن مدل هندوانه ای

طراحی لاک ناخن تم شب یلدا + آموزش و مدل های زیبای ناخن یلدایی

لاک ناخن تم شب یلدا + آموزش و مدل های زیبای ناخن یلدایی را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با نزدیک شدن به شب یلدا بسیاری از خانم های خوش سلیقه برای دورهمی های خانوادگی سعی میکنند که آرایشی متناسب با این مناسبت داشته باشند و به همین منظور آرایش خود را با نمادهای یلدا و زمستان مطابقت میدهند.

لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی

لاک ناخن تم شب یلدا

یکی از بخش های آرایشی ناخن ها هستتند که میتواند آنها را به تناسب شب یلدا سنت دیرینه ایرانی ها مطابقت دهید و با رنگ امیزی شیکی بتوانید ناخن های خود را با طرح یلدا ست کند.

تا دلتان بخواهد طرح ها و دیزاین زیادی برای لاک های ناخن وجود دارد که میتواند ایده بسیار خوبی برای مناسبت شب چله باشد.

لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی

نمادهای شب چله ایرانیها هندوانه و انار است که رنگ های قرمز و مشکی میتواند تم زیبایی را برای آرایش خانم ها داشته باشد.

در این مطلب نیز ما سعی کردیم که دیزاین و طراحی که به شما معرفی میکنیم از این نمادها باشد که بتوانید نسبت به سایر اعضای خانواده خود در مهمانی دورهمی اول زمستان متمایز و جذاب باشید.

لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی

لاک زدن و طراحی ناخن ، یکی از هیجان انگیز ترین فعالیت های آرایشی بانوان به خصوص بانوان جوان است که در یک دهه اخیر با روند رو به رشد فشن دیجیتال در شبکه های اجتماعی با دنیای لایک و فالوها، عاشقان مد و لباس با تکنیک ها و روش ها و طرح های جذاب و زیبایی با کمک

لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی

فرآیند پدیکور ( (pedicureو مانیکور که توسط بانوان به عنوان بخشی از فرآیند آرایشی و زیبایی ماهانه یا فصلی یا سالانه انجام می شود، با طراحی ناخن تفاوت دارد و روش ها و ابزارهای مختلفی (مثل ست PEDI MATE) دارد.

در مانیکور، شما به دنبال در اختیار داشتن انگشتانی زیبا و مرتب هستید که از بی نظمی و نامرتبی تهی است. در مانیکور، گوشت های اضافی اطراف ناخن گرفته می شود و شیار ها و خلل فرج توسط سوهان تمیز گرفته می شود تا سطح ناخن، صاف و یکتواخت شود. برای براق شدن نیز در فرآیند مانیکور ، از براق کننده استفاده می شود.

لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی

مدل های زیبای ناخن یلدایی

لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی طرح انارمدل های طراحی لاک ناخن مخصوص شب یلدا لاک ناخن تم شب یلدا + مدل ناخن یلدایی پرتقالیمدل های طراحی لاک ناخن طرح برف و زمستانلاک ناخن تم شب یلدا برفی + مدل های زیبای ناخن یلدایی لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای لاک ناخن مخصوص شب یلدامدل های طراحی لاک ناخن مخصوص شب یلدا طرح انارلاک ناخن تم شب یلدا + مدل های لاک ناخن طرح انار شب یلدا لاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن یلدایی لاک ناخن تم شب یلدا + مدل لاک ناخن هندوانه ایمدل های طراحی لاک ناخن هندوانه ایلاک ناخن تم شب یلدا + مدل های زیبای ناخن هندوانه ای طراحی لاک ناخن مدل هندوانه ای لاک ناخن تم شب یلدا هندوانه ای + مدل های زیبای ناخن یلدایی

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *