فیلم کامل طوفان شن و گرد و غبار وحشتناک در یزد (امروز اسفند 1400)

فیلم کامل طوفان شن و گرد و غبار در یزد و اصفهان (امروز اسفند 1400)

فیلم کامل طوفان شن و گرد و غبار وحشتناک در یزد (21 اسفند 1400) را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل طوفان شن و گرد و غبار وحشتناک در یزد (امروز اسفند 1400)

فیلم کامل طوفان شن در یزد

طوفان وحشتناک در یزد باعث شده که مردم این استان با مشکلات بسیار زیادی روبرو شوند ساعت ۱۱ روز جمعه طوفان شن و گرد و غبار وحشتناک در استان یزد شروع شده و در حال حاضر ادامه دارد طوفان شن باعث محدودیت دید مردم حتی در فاصله دو متری خود شده اند و خیابانها کاملاً به رنگ سرخ در آمده اند .

در حال حاضر چهار محور استان در اثر طوفان شن و کاهش دید افقی مسدود شده است و خودروها باید و تا بهبودی اوضاع متوقف شوند محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در این باره می گوید شهرهای اردکان و نایین و ابرکوه و دهشیر به شدت وضعیت نامطلوبی از آب و هوای دارند.

رستگاری ادامه داد: هم اکنون محور کرمان به یزد و بالعکس، اردکان به نائین و بالعکس، ابرکوه به دهشیر و بالعکس و کمربندی غربی یزد مسدود شده و امکان تردد خودروها در آنها نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از رانندگان خواست: تا پایان طوفان و فرو نشست گرد و غبار از تردد در جاده‌ها خودداری کنند و در صورتی که در جاده‌ها حضور دارند، در کنار جاده با چراغ روشن متوقف شوند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *