فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی ازداج مجدد + عکس همسرش

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی ازدواج مجدد + عکس همسرش

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی ازدواج مجدد + عکس همسرش را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس و استقلال که در حال حاضر ۴۰ ساله است روز گذشته مراسم عروسی خود را برگزار کرد

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی ازدواج مجدد + عکس همسرش

فیلمی از مراسم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و بسیاری از هواداران او به صفحه اینستاگرام این فوتبالیست رفته و پیام‌های تبریک ارسال کردند

این فوتبالیست سرشناس یک بار ازدواج ناموفق داشته و به گفته خودش همسر سابقش بسیاری از اموال او را به عنوان مهریه برده است و از همین رو نیکبخت مدت زیادی مجردی زندگی کرده است

او یکبار به صورت رسمی ازدواج کرد. آشنایی او با دختری در فیسبوک شکل گرفت اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد می گوید در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد چون همه چیز را به نام همسرش کرده بود.

نیکبخت چندی پیش مهمان برنامه دورهمی و در این برنامه اشاره هایی به تصمیم ازدواج مجدد کرده بود هنوز مشخص نیست که همسر او کیست.

نیکبخت متولد 8 تیر 1359 در مشهد، فوتبالیست سابق سرخابی های پایتخت بود. نیکبخت در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد، یک برادر و سه خواهر دارد و دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او 5 سال کوچکتر است. علیرضا تا به حال دوبار ازدواج کرده است.

(عکس) انتقادات به عروسی نیکبخت واحدی

در حالی که منابع رسمی می‌گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی نیکبخت‌واحدی انتقاد کرده‌اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند، در هر صورت نیکبخت، داماد شده و بیشتر از این از مراسمش چیزی نمی‌توانیم منتشر کنیم.

 

 

نمیدانم چه کسی فیلمبرداری کرده و آن ا پخش کرده است

خودم هم دیدم، ولی نمی‌دانم کار کدام‌یک از رفقا بوده است. حدود ۶۰، ۷۰ نفر به مراسم تولد همسرم دعوت کرده بودم و هر کس هم این کار را کرده می‌بخشم، چون کار خلافی که نکرده‌ام و مهم نیست که فیلمی بیرون رفته یا نرفته. من دیدم ۲۰ نفر از دوستان دارند با موبایل‌شان فیلم می‌گیرند، اما از نظرم اشکالی نداشت.

میخواستم همسرم سورپرایز شود

با یک برنامه‌ریزی دقیق به همسرم گفتم برایت مراسم تولد گرفته‌ام. منزل یکی از دوستانم که مساحت بزرگی دارد را آماده کردم، ولی خانواده خودم و همسرم را در جریان قرار دادم و بنا شد به همسرم چیزی نگوییم تا سورپرایز شود.

ماجرای عدم رعایت بهداشت در عروسی

فضا بزرگ بود و فاصله‌ها مناسب و فقط در دقایقی کمی تعدادی از مهمانان نزدیک هم قرار گرفتند. آن‌ها در ماه‌های گذشته با وسواس و دقت زندگی کرده‌اند. در مراسم نیز قبل از ورود به منزل همه تست تب‌سنجی دادند، داخل خانه هم کل وسایل ضد عفونی شده بود و انواع ژل و اسپری ضد عفونی کننده هم در دسترس قرار داشت و مورد استفاده قرار گرفت.

فیلم ماجرای شکست عشقی نیکبخت واحدی

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی ازدواج مجدد + عکس همسرش

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس همواره در دوران فوتبالش پر سروصدا بود، همچنان هم در راس اخبار حضور دارد. صبح امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد نیکبخت به جرگه متاهلین پیوسته و در شرایط کرونایی عروسی گرفته است.

برترین ها نوشت: در حالی که منابع رسمی می‌گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی و علیرضا نیکبخت واحدی انتقاد کرده‌اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند، در هر صورت نیکبخت، داماد شده و بیشتر از این از مراسمش چیزی نمی‌توانیم منتشر کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ( کار خلافی انجام ندادم و اشکالی نداره که فیلم عروسیم بیرون بره)

    اونم با اون وضع پوشش؟!!!! خوشا به غیرتت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *