علت خودکشی دختر جوان روی پل میدان شهدای محراب یزد +فیلم

علت خودکشی دختر جوان روی پل میدان شهدای محراب یزد +فیلم

علت خودکشی دختر جوان روی پل میدان شهدای محراب یزد +فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نماییدو

دختر جوانی که به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم گرفت خود را از پل میدان شهدای محراب یزد به پایین پرتاب کند که بعد از صحبت و نصیحت های مردم در محل در نهایت حاضر نشد که از تصمیم خود منصرف شود و خود را پایین انداخت .

علت خودکشی دختر جوان روی پل میدان شهدای محراب یزد +فیلم

او زمانی که به پشت نرده های پل رفت برخی از رهگذران اقدام به صحبت کردن با این دختر جوان شدند تا بتوانند او را منصرف کنند اما این دختر به شدت از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود و خود را به پایین انداخت.

فیلم خودکشی دختر جوان روی پل میدان شهدای محراب یزد

مسعود قادی‌پاشا صبح امروز در نشست خبری به مناسب هفته قوه قضائیه با اشاره به مرگ پنج هزار و ۱۴۳ نفر بر اثر خودکشی در سال گذشته، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با سال ۹۷، ۰.۸ درصد رشد داشته است.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: از این تعداد هزار و ۵۱۷ مورد از این خودکشی‌ها مربوط به زنان و مابقی (سه هزار و ۶۲۶) مورد مربوط به مردان بود.

وی تصریح کرد: از نظر جمعیت بیشترین آمار خودکشی مربوط به استانهای کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و کرمانشاه و کمترین مربوط به خراسان رضوی، جنوی و سیستان و بلوچستان بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *