علت فوت مرسانا خزائی (مرسانا خزایی) دانش آموز مشخص شد +عکس

علت فوت مرسانا خزائی (مرسانا خزایی) دانش آموز مشخص شد +عکس

علت فوت مرسانا خزائی (مرسانا خزایی) مشخص شد +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در حالی که مسئولان آموزش و پرورش با ادعای خطرناک نبودن سویه امیکرون، بر حضوری شدن مدارس اصرار دارند، خبرها از فوت دانش آموزی به نام مرسانا خزائی بر اثر ابتلا به کرونا حکایت دارد.

مرسانا خزایی دانش آموز ۷ ساله ای بود که در مدرسه غیر دولتی فرزانه در شهر همدان تحصیل می کرد و پس از ابتلا به کرونا، در روز ۱۸ بهمن ماه درگذشت. حالا مسئولان آموزش و پرورش استان همدان می گویند علت ابتلای این دختر دانش آموز به کرونا حضور در مدرسه نبوده است.

علت فوت مرسانا خزائی (مرسانا خزایی) دانش آموز مشخص شد +عکس

علت فوت مرسانا خزائی (مرسانا خزایی)

دانش آمور 7 ساله همدانی که چندی به فوت کرده بود خاکسپاری شد.

درباره علت فوت این دانش آموز عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفته است که بیمارستان اعلام کرد که او بر اثر ایست قلبی فوت کرده است.

عبدالله جعفری همچنین گفته که البته منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم تا علت دقیق ف.ت این دانش اموز مشخص شود و تا دریافت گزارش پزشکی قانونی نمیتوان علت فوت این دانش اموز را کرونا دانست.

علت فوت مرسانا خزائی (مرسانا خزایی) دانش آموز مشخص شد +عکس

این در حالیست که دوستان مرسانا خزایی معتقد هستند این دانش اموز بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده است.

جعفری در ادامه صحبت‌های خود، تصریح کرد: ضمن همدردی با والدین این دانش آموز برای آنها از خداوند متعال صبر خواستاریم.

این مسئول در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در مدارس نیز گفت: روز گذشته تعداد ۷ نفر زیر ۱۸ سال به سبب کرونا بستری شده اند اما تاکنون فوتی دانش آموزی بر اثر درگیری با کرونا را نداشته ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته، جواب تست پی سی آر ۲۹ نفر از دانش‌آموزان استان مثبت شده است و از والدین دانش آموزان درخواست داریم تا نسبت به تزریق واکسن کرونا برای فرزندان خود از طریق مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت هرچه زودتر اقدام نمایند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *