علی ربیعی کرونا گرفت (سخنگوی دولت مبتلا به کرونا شد)

علی ربیعی کرونا گرفت (سخنگوی دولت مبتلا به کرونا شد)

علی ربیعی کرونا گرفت (سخنگوی دولت مبتلا به کرونا شد) به هرماه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علی ربیعی کرونا گرفت

سایت آفتاب نیوز نوشت علی ربیعی سخنگوی دولت که امروز تست ویروس کرونا داده بود در نهایت پاسخ آزمایش او مثبت از آب درامد و به این ترتیب ایشان هم به ویروس کرونا مبتلا گردیده است.

علی ربیعی کرونا گرفت (سخنگوی دولت مبتلا به کرونا شد) علي ربيعي

ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت که مدتها بود به  ویروس کرونا مبتلا شده بود  از این بیماری بی خبر بود در نشست های خبری با علی ربیعی در تماس بوده و در نهایت او را به این بیماری مبتلا کرده است.

تکذیب شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مثبت بودن تست کرونا علی ربیعی را تکذیب کرد و گفت: نتیجه تست ربیعی فردا یا پس فردا مشخص می‌شود.

کیانوش جهانپور سه‌شنبه شب در گفت‌ وگو با ایرنا درباره مثبت بودن تست کرونا سخنگوی دولت، افزود: قرار بود امشب از ربیعی تست کرونا گرفته شود و هنوز نتیجه تست مشخص نیست.

امروز نتیجه تست کرونا ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت مثبت شد و با توجه به حضور حریرچی در نشست خبری روز گذشته با علی ربیعی، احتمال ابتلای سخنگوی دولت به کرونا داده می‌شود.

این روزها برخی از مسدولین کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند محمود صادقی نماینده مردم تهران نیز در حال حاضر در قرنطینه به سر میبرد.

لازم به ذکر است که در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، به دنبال فوت ۲ بیمار با عوارض تنفسی در بیمارستان کامکار قم، شایعاتی دربارهٔ مرگ این بیماران به علت کروناویروس شکل گرفت. اما دانشگاه علوم پزشکی قم با تکذیب شایعات مربوط به مبتلا بودن این دو بیمار فوت شده به کروناویروس، اعلام کرد که تاکنون هیچ‌گونه شواهدی تشخیصی مبنی بر ابتلا به بیماری کرونا دیده نشده‌است.

در تاریخ ۳۰ بهمن اولین موارد از کرونای جدید در شهر قم از طریق روابط عمومی وزارت بهداشت گزارش شد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد که نتایج آزمایش اولیه ۲ مورد از موارد مشکوک را از نظر ابتلا به کروناویروس، مثبت گزارش شده‌است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *