عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما

عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما

عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما به همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما

بابک خرمدین کارگردان معروف و با تجربه کشورمان که توسط پدر و مادرش به قتل رسید و جسد او مثله شد هنوز برای هیچکسی قابل هضم نیست که یک پدر و مادر بتوانند فرزند خود را به قتل برسانند و سپس مثله کنند.

عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما و عکس جسد قطعه قطعه شده بابک خرمدین

خبر تا جایی عجیب تر میشود که پدر اعتراف میکند داماد و دخترش راه هم به قتل رسانده است!!

همین باعث شده که خبر قتل بابک خرمدین در رسانه های جهان دست به دست شده و واکنش های زیادی را به همراه داشته باشد.

جسد تکه تکه شده بابک خرمدین در حالی که هر کدام از انها به صورت جداگانه در سطل زباله افتاده شده است و سر این کارگردان هنوز پیدا نشده است و مشخص نیست پدرش آن را کجا انداخته است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بعد از اینکه مفقودی داماد به پلیس گزارش می‌شود و بعد از چند روز ادعا می‌شود داماد به خارج از کشور رفته است پلیس تحقیقات بیشتری برای صحت و سقم ماجرا انجام نداده است، گفت: اینها اعلام مفقودی نکرده اند، گفته دامادشان با ماشین مسافر قاچاق به یکی از مرزها برده است، اما باید تمام اعترافات آنها صحت سنجی شود، چراکه داماد، خواهرزاده آقای قاتل است و در حال حاضر فقط مادرش در قید حیات است و باید تمامی ابعاد ماجرا بررسی شود.

عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما و عکس جسد قطعه قطعه شده بابک خرمدین

وی گفت: باید دید اصلاً آن زمان پرونده اعلام مفقودی در پلیس ثبت شده یا خیر، خانواده داماد آیا برای پسرشان جست وجویی داشته اند یا خیر یا اصلاً قانع شده اند که دیگر موضوع مفقودی پسرشان پیگیری نشود.

شهریاری تصریح کرد: ما تا اینجا به این نتیجه رسیده ایم که هدف قتل قطعاً شخصی بوده است و اصلاً ربطی به مذهب و مسائل گفته شده نداشته است.

ایران 70 ساله مادر بابک خرمدین پیش روی بازپرس شفیعی گفت: بابک اذیتم می کرد و یک روز راحت از دست او نداشتم. دوستانش که همگی خانم بودند را به خانه دعوت می کرد و مرا مجبور می کرد که از آنها پذیرایی کنم.حتی به او گفتیم ازدواج کن و از خانه برو اما نپذیرفت و یک بار تصمیم گرفتیم به او فرصت بدهیم که دست از کارهایش بردارد اما بابک دست از رفتارهایش برنمی داشت و هر روز ما را با رفتارهایش آزار می داد که دیگر با همسرم تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *