عکس حمله به مغازه های علی دایی با شعار وطن فروش

عکس حمله به مغازه های علی دایی با شعار وطن فروش

عکس حمله به مغازه های علی دایی با شعار وطن فروش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که واکنش هایی را در پی داشته است.

برخی افراد ناشناس به مغازه های علی دایی حمله کرده و شعار هایی همچون “ّبی شرف” و “وطن فروش” را روی مغازه های او نوشته اند که گویا علت آن مربوط به پیوستن علی دایی به فراخوان اعتصابات 14 تا 16 آذر باشد که منجر به پلمپ شدن رستوران و جواهرفروشی علی دایی شد.

عکس حمله به مغازه های علی دایی

عکس حمله به مغازه های علی دایی با شعار وطن فروش

هنوز علی دایی به این اتفاقات واکنشی نشان نداده است اما به شدت از این موضوع عصبانی شده است.

علی کریمی دیگر فوتبالیست سابق تیم ملی ایران در این اینستاگرامش به صورت تمام قد علیه نظام فعالیت تبلیغاتی میکند.

واکنش علی دایی به حواشی اخیر

علی دایی پیشتر در اینستارامش نوشته بود “سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده ام امروز منجر به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم گردیده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جز کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌هایشان دغدغه من است.”

علی دایی در سال ۱۳۴۸ و در محله خیرال استان اردبیل به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف قبول شد، ولی به دلیل بازی فوتبال، در گزینش ورود به دانشگاه پذیرفته نشد و ناگریز به انتخاب رشته مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب شد و دو ترم نیز گذراند. در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این بار در دانشگاه صنعتی شریف و در رشته متالوژی پذیرفته شد و در نهایت لیسانس خود را در سال ۱۳۷۱ از این دانشگاه معتبر دریافت نمود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مهاجمین بازداشت شدند ؟ این کار برهم زدن نظم عمومی و اغتشاش نیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *