عکس منشوری علیرضا بیرانوند و همسرش در خارج از کشور

عکس منشوری علیرضا بیرانوند و همسرش در خارج از کشور

عکس منشوری همسر علیرضا بیرانوند در خارج از کشور را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس منشوری همسر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان که در این روزها در بلژیک بازی میکند به همراه خانواده اش به این کشور سفر کرده است و عکس های دو نفره ای را به اشتراک میگذارد که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.

عکس منشوری علیرضا بیرانوند و همسرش در خارج از کشور

او که در گذشته زندگی بسیار سختی داشته است با تلاش و کوشش خود موفق شد که به گلر اول تیم ملی ایران تبدیل شود و به همه آرزوهای خود برسد.

همسر علیرضا بیرانوند دختر عمویش میباشد که مدتها تلاش کرده که او را به دست آورد اما خانواده همسرش (عمویش) راضی به این ازدواج نبوده چرا که وضعیت مالی بیرانوند بسیار بد بوده است.

عکس منشوری علیرضا بیرانوند و همسرش در خارج از کشور

او در برناه دورهمی گفته بود که از ابتدای دوران نوجوانی مجبور به کار کردن برای امرار معاش بود،خود رسیدنش را به این جایگاه مدیون تلاش و پشتکار خود و همچنین وجود همسرش به عنوان یک پشتیبان در کنارش میداند.بیرانوند در یک بیان طنز گونه دیشب ماجرای خواستگاری و ازدواج خود را با همسرش که دختر عموی اوست برای حضار و بینندگان تعریف کرد و البته در این داستان وی بیان کرد که او از ته دل عاشق همسر و خانواده‌اش می باشد و وجود همسر او در کنارش را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت او در زندگی و رشته فوتبال می داند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *