عکس همسر و فرزند (دختر) حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها

بیوگرافی فائزه صفری همسر حامد سلطانی مجری +عکس

عکس همسر و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها که در تصادف امروز جان خود را از دست دادند.

عکس همسر و فرزند (پسر) حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها

متأسفانه بعد از اتفاق دلخراش سانحه تصادف در اتوبان خوروبیابانک اصفهان به طبس، همسر و فرزند آقای حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها فوت کردند.

حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد. همسرش فائزه صفری متولد 1368 بود که در حادثه رانندگی به همراه فرزندش درگذشت.

عباس عابدی در توضیحاتش با خبرنگار تسنیم درباره این اتفاق دردناک و دلخرش گفت این سانحه در پی واژگونی خودرو در کیلومتر 70 اتوبان خور و بیابانک به طبس به واقعه پیوسته که شوربختانه بعد از رخ دادن تصادف، دختر کوچک ایشان در همان لحظه و همسر وی در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کردند.

عکس همسر و فرزند (پسر) حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها

وی افزود: پس از رخداد این سانحه ناگوار آقای سلطانی و همسرشان در ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خوروبیابانک منتقل می‌شوند که متأسفانه همسر ایشان در این بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند و بعد از آن به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل می‌شوند.

عکس همسر و فرزند (دختر) حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها

در این حادثه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی در دم جان باختند.

وی گفت: ۲ مصدوم که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

حامد سلطانی مجری توانمند تلویزیون متولد شهریور ماه ۱۳۶۷ در شهر مشهد می باشد

او با اجرای برنامه میدون در تلویزیون شناخته شده است و در رشته گرافیک نیز تحصیلاتش را به پایان رسانده است

حامد سلطانی از طراحان مطرح گرافیک شهرداری مشهد می باشد  او در پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا نیز به عنوان طراح فعالیت می‌کند.

همچنین مدیرعامل گروه هنری و تلویزیونی صدا و سیمای مشهد،

مجری تبلیغات در نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرای بسیاری از برنامه ها و مراسمات مختلف از دیگر فعالیتهای سلطانی محسوب می شود.

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد. این مراسم در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود. حادثه تصادف رانندگی برای حامد سلطانی و خانواده وی دو روز پیش رخ داد و در جریان آن همسر و پسر یک سال و ۶ ماهه حامد سلطانی جان خود را از دست دادند. همچنین دختر ۸ ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده است.

پیکر همسر و فرزند مجری تلویزیون، حامد سلطانی ، در بیرجند تشییع شد. مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی ، که مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، روز گذشته در بهشت متقین شهر بیرجند با حضور جمعیت عظیمی از مردم این شهر برگزار شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *