عکس وریا غفوری

عکس وریا غفوری همه را شوکه کرد وریا غفوری بعد از زندان به سیم اخر زد

عکس وریا غفوری همه را شوکه کرد وریا غفوری بعد از زندان به سیم اخر زد آیا وریا غفوری از ایران میرود؟

عکس وریا غفوری

وریا غفوری بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به دلیل اظهار نظرات سیاسی به جرم نشر اکاذیب و تحریک و تشویق مردم برای حضور در خیابان مدتی در زندان به سر می‌برد که در نهایت بعد از برد تیم ملی ایران در مقابل ولز از سوی قوه قضاییه مورد عفو قرار گرفت و با قید وثیقه آزاد شد.

عکس وریا غفوری

بعد از آزادشدن از زندان از کسانی که نگرانش بودند تشکر کرد حالا خبر هایی میرسد که قرار است از ایران خارج شود و مهاجرت نماید البته هنوز خودش به این خبر واکنش نشان نداده و با تیم فولاد خوزستان قرارداد دارد اما در شبکه های اجتماعی گفته می شود که گویا غفوری تصمیم دارد به یک تیم خارجی برود و ایران را ترک کند.

عکس وریا غفوری

وریا غفوری متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج بوده که با مصاحبه‌ها و اظهار نظرات جنجالی در شبکه های اجتماعی همیشه مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گرفته است گفته می شود که به دلیل مصاحبه های جنجالی از تیم استقلال اخراج شده است.

همچنین ببینید:

وریا غفوری در تیم جوانان توحید سنندج به صورت مبتدی، مشغول به فعالیت شد. سپس در تیم اصناف قروه برای مدتی بازی کرد. وریا غفوری در سال ۱۳۸۲ با سفر به تهران در تست جوانان پیکان شرکت کرد و قبول شد ولی به دلیل نداشتن خوابگاه، ناچارا به سنندج بازگشت. وریا فوتبال حرفه‌ای را سال 86 از پاس همدان آغاز کرد. او سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرده‌است. وی 28 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران دارد.

عکس وریا غفوری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *