عکس یادگاری (دکتر لطفی) پزشک مهرداد میناوند جنجال شد

عکس یادگاری (دکتر لطفی) پزشک مهرداد میناوند جنجال شد جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس یادگاری (دکتر لطفی) پزشک مهرداد میناوند

روز گذشته مهرداد میناوند فوتبالیست مطرح کسورمان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و درگیری 80درصدی ریه اش به عفونت به بیمارستان مراجعه کرد که باعث شد نگرانی های زیادی در دل هواداران فوتبال به وجود اید.

عکس یادگاری (دکتر لطفی) پزشک مهرداد میناوند جنجال شد

این فوتبالیست ملی پوش سابق تیم ملی ایران بعد از اینکه به بیمارستان مراجعه کرده بلافاصله تحت مرافبت های شدید پزشکی قرار گرفت چرا وضعیت حال او بسیار وخیم بود.

در نهایت به دلیل اینکه ریه او تقریبا از بین رفته است از طریق لوله های مصنوعی کار تنفس را برای وی انجام دادند.

در این بین یکی از پزشکان معالج مهرداد میناوند اقدام به گرفتن عکس یادگاری با مهرداد میناوند که کاملا بی هوش است میکند که این عکس حسابی جنجال زیادی را به وجود می اورد و با واکنش شدید کاربران شبکه های اجتماعی قرار میگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها به خاطر درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان لاله بستری شده و وضعیت خطرناکی را سپری می کند.

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند به “ورزش سه” گفت: متاسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست. ما پیشرفته ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات 80 می شود و یا پایین تر هم می رود. 

وی افزود: تیم پزشکی همیشه تا آخرین لحظه اقدامات لازم را انجام می دهد. دیگر بقیه اش قسمت، تقدیر و لطف خدا و دعای مردم است که درمان ها اثر کند، اما متاسفانه وضعیت بسیار بحرانی است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا