فیلم) غش کردن یک دانش آموز سر صف مدرسه (17 شهریور)

فیلم) غش کردن یک دانش آموز سر صف مدرسه +واکنش آموزش و پرورش

فیلم) غش کردن یک دانش آموز سر صف مدرسه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که شایعه شده یک دانش آموز مبتلا به کرونا سر صف مدرسه غش میکند !! خبری که بلافاصله با واکنش های مسئولان اموزش و پرورش همراه شد.

خبر فوت این دانش اموز بر اثر کرونا کاملا دروغ بوده و این دانش اموز به بیماری کرونا مبتلا نبوده است و چنین گزارش از هیچ مدرسه ای به آموزش و پروش ارسال نگردیده است.

واکنش پلیس فتا به کلیپ غش کردن دانش‌آموز در مدرس

به گزارش مشرق، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر ابتلای یک دانش آموز به کرونا در مدرسه و غش کردن وی در صف، اظهار داشت: بلافاصله با انتشار چنین کلیپی در فضای مجازی و نگرانی خانواده‌ها و تشویش اذهان عمومی و با درخواست رسمی آموزش و پرورش، پلیس فتا به پرونده ورود و بررسی‌های لازم را انجام داد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به بررسی‌ها مشخص شد که دانش‌آموز مذکور دچار کرونا نبوده است؛ بنابراین پلیس بازداشت و دستگیری عوامل ضبط فیلم و انتشار آن در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: بلافاصله فردی که کلیپ را ضبط کرده بود و همچنین فردی که آن کلیپ را در فضای مجازی بارگذاری کرده بود، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فیلم غش کردان دانش اموز را در زیر ببینید

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *