فرشید لک کیست اهل کجاست و چرا مسموم شد +عکس

فرشید لک کیست اهل کجاست و چرا مسموم شد +عکس و جزئیات

فرشید لک کیست

فرشید لک بازیکن فوتبال ایرانی اهل مسجد سلیمان بود که متاسفانه در به علت خودردن قهوه مسموم درگذشت او سالها در لیگ های مختلف کشورمان بازی کرده بود که بیشتر حضور او در لیگ یک ایران بوده است و تجربه بازی در تیم های نفت مسجد سلیمان و نیروی زمینی تهران را در کارنامه داشت.

فرشید لک کیست اهل کجاست و چرا مسموم شد +عکس

جزئیات مسمومیت

فرشید لک مدتی در شرف ازدواج بود و برای خرید وسیله منزل به بندر گناوه رفته بود و در مسیر قهوه ای خرید و نوشید اما متاسفانه این قهوه او را مسوم کرده و در نهایت به کام مرگ کشاند.

اینکه قهوه مذکور چه محتوایی داشته مشخص نیست اما نشان میدهد که فرشید لک بعد از خوردن این قوه دچار سرگیجه شدید شده و ساعت 3 بامداد به بیمارستان رفته است و ساعت 7 صبح ترخیض شده است اما بعد از بیرون آمدن از بیمارستان حالش بد شده و بر روی زمین افتاده است که به کما میرود و هوشیاری او به 3 میرسد و روز به رو پایین می آید و در نهایت فوت میکند.

همچنین ببینید:

فرشید لک اعضای بدن اش اهدا شد؟ خبر جدید

علت دقیق درگذشت و فوت فرشید لک فوتبالیست

برادر فرشید لک میگوید بعد از خوردن قهوه که حالش بد شد ما او را به بیمارستان بردیم ولی بعد از تزریق یک سرم او را مرخص کردند و هنوز پایش از بیمارستان بیرون نگذاشته بود که حالش بد شد و روی زمین افتاد و اورژانس عملیات احیا را روی او انجام دادند اما هوشیاری او به 3 رسیده بود و به بیمارستان بوشهر منتقل شد اما وضعیت او همچنان بد بود تا اینکه درگذشت.

فرشید لک کیست اهل کجاست و چرا مسموم شد +عکس

ما می‌دانیم قهوه را کجا خورده اما مسیر‌ من نزدیک نیست و اینجا درگیر هستم. اول فقط و فقط مهم سلامتی برادرم است و بعد می‌توانیم آن را پیگیری کنیم. من الان نمی‌خواهم از دو ناحیه بجنگم و انرژی‌ام تخلیه شود. فقط دنبال این هستم که خدا راهی نشانم بدهد و کاری را که درست است، انجام بدهم. فقط پزشک‌ها و بزرگان ورزش کمک کنند که پذیرش شود. ما از هیچکس تقاضای کمک نقدی نداریم و فقط پذیرش می‌خواهیم. اگر عمرش به دنیا باشد، شاید به این وسیله بتوانیم‌ کمک کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *