دانلود کامل فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر قسمت 1 فصل 3 پوست شیر

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر قسمت اول 1 فصل 3 پوست شیر

دانلود کامل فصل سوم قسمت اول سریال پوست شیر قسمت 1 فصل 3 پوست شیر

قسمت اول فصل سوم سریال پوست شیر امروز منتشر شد قسمت اول فصل سوم سریال پوست شیر و میتوانید در این صفحه دانلود و تماشا کنید.

قسمت اول فصل سوم سریال پوست شیر

آخرین قسمت فصل دوم سریال پوست شیر ساحل را نشان داد که تصمیم به فرار از محل اسارت خود را داشت که ناگهان نگهبان سر می رسد ساحل مجدداً به اتاق خود بازمی‌گردد و قصد دارد که وقتی نگهبان وقتی وارد شد او را بزند و فرار کند از سوی دیگر مشکات با بازی شهاب حسینی از سمت خود استعفا می دهد نعیم به همراه رضا پروانه همچنان به دنبال پیدا کردن ساحل هستند.

حالا در فصل جدید سریال پوست شیر باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ نخواهد داد گویا داستان پیدا کردن ساحل همچنان ادامه خواهد داشت و در فصل سوم که دارای ۸ قسمت است پیچ و تاب های بیشتری به داستان داده شده است.

سریال پوست شیر در قسمت های پایانی فصل دوم با انتقادات زیادی همراه شد نمایش ندادن شخصی که ساحل را دزدیده فیلمبرداری از زاویه هایی که چهره او مشخص نباشد از نکاتی بود که مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان این سریال قرار گرفته است.

سریال پوست شیر (The Lion Skin) سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۱ است؛ نوید و جمشید محمودی بعد از ساخت دو سریال «دل‌دار» و «سایه‌بان» برای شبکه دو سیما در اولین تجربه سریال‌سازی‌ خود در شبکه نمایش خانگی، تولید یک درام جنایی را با نام «پوست شیر» در یکی از محله‌های تهران آغاز کرده‌اند؛

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *