فیلم کامل فن محمدرضا گرایی به حریف کره ای به سبک آندرتیکر ضربه فنی

فیلم کامل فن خطرناک محمدرضا گرایی به حریف کره ای به سبک آندرتیکر

فیلم کامل فن محمدرضا گرایی به حریف کره ای به سبک آندرتیکر ضربه فنی

فیلم کامل فن خطرناک محمدرضا گرایی به حریف کشتی گیر کره ای به سبک آندرتیکر که کشتی گیر کره ای ضربه فنی شد.

امروز ساعت 13 دومین روز مسابقات کشتی فرنگی در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که کشتی گیران کشورمان بر روی تشک رفتند و افتخار آفرینی کردند محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم توانست کشتی بی نظیری بگیری و حریف کره ای خود را در فنی جالب خاک کند و در نهایت ضربه فنی شود.

حرکت استثنایی گرایی همه را به یاد فینیشر آندرتیکر در مسابقات کشتی کج انداخت که حریفان خود را در یک حرکت وحشتناک با سر به زمین میکوبید.

فیلم کامل فن محمدرضا گرایی

گرایی موفق شد با پیروزی برابر حریف کره ای مرحل یک چهارم نهایی را به خوبی پشت سر بگذارد هان سو ریو کشتی گیر کره ای بعد از این فن دیگر نتوانست از روی تشک بلند شود و به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقات کناره گیری کرد.

گرایی حریف کره‌ای خود را ضربه فنی حریف کرد، اما به علت خطرناک بودن حرکت، امتیاز از گرایی گرفته شد و در نهایت به علت آسیب‌دیدگی کشتی گیر کره‌ای دیدار با برتری گرایی به پایان رسید.

محمدرضا گرایی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک بعد از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی مقابل آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان در کشتی یک طرفه ۹ بر صفر به پیروزی رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *