فهرست زیباترین زنان مسلمان 2020 بهاره کیان افشار دهم هانده ارچل ترکیه اول

فهرست زیباترین زنان مسلمان 2020 بهاره کیان افشار دهم هانده ارچل ترکیه اول

فهرست زیباترین زنان مسلمان 2020 بهاره کیان افشار دهم هانده ارچل ترکیه اول جزیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فهرست زیباترین زنان مسلمان

مجله سرگرمی FillGap هر ساله لیستی را از زیباترین زنان مسلمان جهان منتشر میکند که این بار زنان مسلمان را به دلیل پوششی که دارند به صورت جداگانه انتخاب کرده است.

فهرست زیباترین زنان مسلمان 2020 بهاره کیان افشار دهم هانده ارچل ترکیه اول

در این لیست هانده ارچل ترکیه اول را به دست آورده و به خانم بهاره کیان افشار در ایران رتبه دهم را اختصاص داده اند.

خانم بهاره کیان افشار برای نخستین بار است که از طرف یک مجله معتبر به عنوان یکی از خانم های زیبا در جهان انتخا میشود.

بهاره کیان‌افشار (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲) ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

در فهرست ۱۰ زن زیبای مسلمان، هانده ارچل، بازیگر مشهور سینمای ترکیه در رده نخست قرار دارد. این بازیگر اخیراً در فیلم “مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی که روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است ایفای نقش کرده است

بیشتر ببخوانید: بیوگرافی هاندا ارچل

​راوان بن حسین، مدل و بلاگر کویتی، فخریه اوجن بازیگر اهل ترکیه، مریم اوزرلی بازیگر ترک‌تبار اهل آلمان و جی‌جی حدید، مدل فلسطینی‌تبار اهل آمریکا دیگر زنان زیبای این فهرست هستند.

جی‌جی حدید

راوان بن حسین، مدل و بلاگر کویتی، فخریه اوجن بازیگر اهل ترکیه، مریم اوزرلی بازیگر ترک‌تبار اهل آلمان و جی‌جی حدید، مدل فلسطینی‌تبار اهل آمریکا دیگر زنان زیبای این فهرست هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ملیکا بزرگ

    اینها مسلمون نیستن لطفاً حرمت زن مسلمون رو با نسبت دادن زنان بی حیا و آلوده خدشه دار نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *