مرگ و فوت حسین عبدالباقی سازنده و پیمانکار برج متروپل آبادان صحت دارد؟

ماجرای کامل مرگ و فوت حسین عبدالباقی سازنده متروپل آبادان

فوت حسین عبدالباقی سازنده و پیمانکار برج متروپل آبادان صحت دارد؟ جزئیات و عکس و ماجرای ساخت برج دوقلو متروپل آبادان را در این صفحه ببینید.

ماجرای کامل فوت حسین عبدالباقی

این روزها نام حسین عبدالباقی به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است خانواده اش میگویند در حادثه ریزش ساختمان متروپل زیر آوار مانده و فوت کرده اس اما خانواده قربانیان معتقد هستند او زنده است و خانواده اش برای فرار از مجازات تصمیم گرفتند بگوید که فوت کرده است.

فیلم مصاحبه برادر حسین عبدالباقی در پزشکی ثانونی و گریه ها او برای خانواده قربانیان باور پذیر نیست .

درحالی که صداوسیمای آبادان تصاویری از جسدی تکه تکه شده منتسب به عبدالباقی را به همراه کارت های شناسایی او نشان داده اند اما باور نمیکنند! سالم ماندن و حتی خط و خش نداشتن مدارک شناسایی او از جمله نکات بحث برانگیز این ماجرا است.

برخی رسانه‌ها دیروز اعلام کردند مالک ساختمان متروپل «بازداشت شد»، اما امروز دادستان مرکز خوزستان گفته دیروز صرفا «دستور بازداشت» صادر شده بود. برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی شدند از سوی منابع محلی به آنها اعلام شده که عبدالباقی متواری شده است؛ اما حالا اعلام شده «حسین عبدالباقی» مالک مجتمع متروپل آبادان، در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشته و جان باخته و هویت جنازه تأیید شده است.

مرگ و فوت حسین عبدالباقی سازنده و پیمانکار برج متروپل آبادان صحت دارد؟

فوت حسین عبدالباقی سازنده

روز گذشته برج دوقلوی تجاری متروپل آبادان بر اثر ساخت و ساز غیر اصولی و غیر استاندارد فرو ریخت و متاسفانه تا به حال ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۵۰ نفر در بیمارستان بستری شدند.

بعد از ریزش این برج بسیاری از مردم به سازنده آن یعنی حسین عبدالباقی انتقاد کرده و او را مقصر اصلی را دانستند اما جالب است بدانید که ایشان نیز روز گذشته در یکی از مغازه ها بود و جانش را از دست داده است.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل جسد حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل 

خبرگزاری میزان در این باره نوشته مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل آبادان که دستور بازداشت و نیز صادر گردیده بود روز گذشته در یکی از مغازه های این ساختمان حضور داشته که بعد از ریزش جانش را از دست داده است ماجرا از این قرار بود یکی از قربانیان حادثه غیر قابل تشخیص بوده است به پزشکی قانونی انتقال داده شده و بعد از تشخیص هویت مشخص شد که او حسین عبدالباقی پیمانکار و سازنده برج متروپل آبادان می باشد.

✅ همچنین ببینید اسامی کشته شدگان و فوتی ها حادثه متروپل آبادان

مالک و سازنده این برج ها که در حال حاضر مدیریت بیشتر سازه های اطراف اروند و منطقه آزاد اروند را بر عهده دارد، هلدینگ عبدالباقی به مدیریت حسین عبدالباقی است. فردی که به گفته منتقدانش بر اساس ارتباطاتش توانسته با تبدیل زمین های سقوط کرده شهر به فضاهای تجاری و خدماتی بازار ساخت و ساز آبادان را به تصرف خود درآورد.

ریزش برج متروپلی قبل از افتتاح نگرانی های زیادی را در مورد کیفیت و استحکام سایر سازه های این هلدینگ در آبادان به وجود آورده است. این حادثه تلخ تاکنون منجر به ضرب و شتم شهردار آبادان توسط مردم و دستگیری عبدالباقی مدیرعامل این هلدینگ شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *