فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسر (فرزند) حامد سلطانی در تصادف

فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسرش (فرزند) حامد سلطانی در تصادف

فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسر یک و نیم ساله (فرزند) حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها در تصادف همراه با عکس و جزئیات مرگ آنها را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسر (فرزند) حامد سلطانی در تصادف

حادثه سانحه رانندگی برای حامد سلطانی و همسرش بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام در کیلومتر 65 محور خور به طبس رخ داده است. محمدرضا باقری مجری برنامه “سلام صبح بخیر” شبکه 3 سیما ضمن تأیید این خبر فت: متأسفانه صبح امروز این حادثه رخ داده و در آن همسر و پسر یک سال و نیم آقای سلطانی جان خود را از دست دادند. همچنین دختر 8 ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده است که هم‌اکنون دربیمارستان بستری‌اند.

فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسر (فرزند) حامد سلطانی در تصادف

تصادف حامد سلطانی و همسر و دخترش

حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها و برنامه میدون که چند سال می دهد صدا و سیما فعالیت حرفه‌ای دارد.

متاسفانه امروز در محور خود اصفهان به طبس دچار سانحه رانندگی شده و همسر و فرزند خود را از دست داد این اتفاق که در کیلومتر ۷۰ اتوبان خور و بیابانک به سمت طبس رخ داده است متاسفانه باعث شد که دختر کوچک ۸ ساله او او در همان لحظه جان خود را از دست بدهد و همسرش بعد از انتقال به بیمارستان فوت کند

فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسر (فرزند) حامد سلطانی در تصادف

بعد از این اتفاق دلخراش ابتدا همسر ایشان به بیمارستان آفتاب هشتم خور و بیابانک منتقل شد اما به دلیل خونریزی بسیار زیاد همسرش فوت می کند و سپاس بیمارستان حشمتیه انتقال داده شد این اتفاق در ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح بامداد امروز رخداد که همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله این مجری جوان جان خود را از دست دادند .

فیلم کامل فوت و درگذشت همسر و پسر (فرزند) حامد سلطانی در تصادف

حامد سلطانی ۳۴ ساله بوده و سالهاست که در صدا و سیما فعالیت حرفه‌ای دارد همسر ایشان ۳۳ ساله بود که جان خود را از دست داد حامد سلطانی متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۷ در تهران بوده که از جمله اجرا در زمینه طراحی و نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی و گرافیک فعالیت حرفه‌ای دارد.

او در فصل اول و دوم این برنامه به عنوان مجری حضور داشته و در کنار داوران همچون امیر شکوهی نیا و حمیدرضا موثقی به کسب تجربه پرداخته است

برنامه میدون با محوریت کسب و کار اولین برنامه ای است که با دعوت از کارآفرینان و نخبه های اقتصادی و تولیدی در کشور،به معرفی این افراد و محصولات آنها می‌پردازد و در پایان نیز به افراد برنده جوایزی اهدا میکند.

حامد سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.

او همچنین مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرا در بسیاری از برنامه ها و مراسم های مختلف بوده است.

وی همچنین علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز دستی بر آتش دارد و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را در کارنامه دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

15 نظر

  1. دوهزارتا غلط املایی داشتی

  2. سلام
    واقعا ناراحت و اندوهگین شدم.
    ان شاالله خدا بهتون صبر بده
    ما همیشه شمارو در حال شاد کردن مردم و بچه ها دیدیم.
    ان شاالله به خاطر همه شادیهایی که رقم زدید، همسر و فرزندتون در جوار طفل شش ماهه امام حسین علیه السلام و حضرت رباب باشند.
    مارو در غمتون شریک بدونید.
    آرامش بگیرید با یاد شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حریم بی بی زینب، از زن و فرزندان کوچک خود گذشتند.
    آقای سلطانی عزیز، ثابت شده هر که در این باده مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند.

  3. مجنون الحسین

    ای واااای تسلیت😭😭😭💔💔💔🖤🖤🖤

  4. دلم آتیش گرفت😭😭💔💔

  5. حامد عزیز، ما رادرغم خود شریک بدانید. 🖤🖤

  6. خیلی در ناک بود ان شاءالله طفلت وعمسرت در کنار ۶ماهه حسبن ع همنشین باشن غمش سخته واصلا قابل درک نیست غم اولاد وفرزند دلتونو گره بدین به دل داغ دیده ای حسین ع

  7. الهی صبری به میزان قدرت خدا شمالحالتون باشه ….متاثرشدیم

  8. 🖤اصفهانی🖤

    تسلیت حامد جان🥺😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤🖤

  9. خدا به آقا حامد صبر بده 😢😭😭

  10. 🖤🖤🖤

  11. خدا به اقای سلطانی صبر بده ، واقعا اندوهگین شدم و اشک ریختم‌.

  12. ابوالفضل

    تسلیت تسلیت تسلیت انشاالله غم اخرتون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *