فیلترشکن واتساپ و اینستاگرام چرا کار نمیکند؟

فیلترشکن واتساپ و اینستاگرام چرا کار نمیکند؟

فیلترشکن واتساپ و اینستاگرام چرا کار نمیکند؟ با توجه به محدودیت های اینترنتی که در کشورمان دسترسی به اینستاگرام و واتساپ برای مردم مسدود شده است برخی از مردم حتی با فیلترشکن قادر به استفاده از این اپلیکیشن ها نیستند.

فیلترشکن واتساپ و اینستاگرام چرا کار نمیکند؟

اینستاگرام و واتساپ به عنوان دو اپلیکیشن پرطرفدار در بین کاربران ایرانی به شمار می آید به دلیل ناآرامی های اخیر و به صلاحدید دبیر شورای عالی امنیت با کاهش پهنای باند مواجه شده اند بدون شک اینستاگرام در چند سال اخیر بستر کسب و کار بسیاری از کاربران فضای مجازی بوده که حالا به یکباره با مسدود سازی آن ضرر زیان فراوانی به فعالان مجازی زده شده است.

همچنین بببینید اینترنت کی وصل میشه مهر ۱۴۰۱ خسته شدیم دیگه

درباره اینکه چه زمانی محدودیت های اینترنتی در کشور کاهش پیدا خواهد کرد هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

فیلتر شکن ها و برنامه های تغییر آی پی قادر به اتصال و برقراری ارتباط نیستند و به همین دلیل کاربران همچنان از دسترسی به اینستاگرام و واتساپ باز مانده اند.

همچنین بببینید اینترنت کی وصل میشه؟ مهر 1401 اینستاگرام و واتساپ 

از نیمه های شب تا ۱۶ بعد از ظهر اینترنت بین الملل فعال است اما اینستاگرام و واتساپ مسدود بوده و به صورت مستقیم قابل دسترس نمی باشد.

برای استفاده از اینستاگرام افرادی که تصمیم دارند به کسب و کار خود ادامه دهند و سر و سامانی به آن بدهند باید از برخی از فیلترشکن های خاص استفاده کنند که در حال حاضر گوگل پلی و اپ استور نیز مسدود شده اند و راهی برای دانلود این برنامه ها و اتصال به اپلیکیشن های مربوطه وجود نخواهد داشت بهتر است که شکیبایی به خرج دهید و صبر کنید تا در آینده با آرام شدن وضعیت ببینیم که این دو اپلیکیشن محبوب رفع فیلتر خواهد شد یا خیر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *