فیلم اجساد قربانیان کرونا در غسال خانه بهشت معصومه قم

غسالخانه بهشت معصومه قم کجاست؟ +فیلم اجساد قربانیان کرونا

غسالخانه بهشت معصومه قم کجاست؟ +فیلم اجساد قربانیان کرونا به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

غسالخانه بهشت معصومه کجاست؟

فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که شخص فیلمبردار درباره آن میگوید که اینجا غسالخانه بهشت معصومه است و اجسادی که در انجا در انتظار خاکسپاری است را نشان میدهد.

غسالخانه بهشت معصومه قم کجاست؟ +فیلم اجساد قربانیان کرونا

حالا بسیاری از کاربران میخواهند بدانند که این محل در کدام شهر قرار دارد.

این غسالخانه در شهر قم واقع شده است

این فیلم متعلق به روز گذشته دوشنبه 12 اسفند میباشد و شخصی که در حال فیلمبرداری است میگوید اینجا غسال خانه بهشت معصومه است و اجساد قربانیان کرونا را به تصویر میشکد!

دانلود این فیلم

در شهر قم که شیوع ویروس کرونا به عنوان مرکز این بیماری در ایران شناخته میشود افراد زیادی تتحت درمان قرار گرفته و برخی از انها فوت میکنند.

البته اجساد قربانیان گویا باید به صورت گروهی دفن شوند که همه انها در این محل نگهداری شده اند.

به جهت جلوگیری از شیوع این بیماری ، آمبولانس و سردخانه ویژه متوفیان کرونا نیز در بهشت معصومه جداسازی شده است.

دستگیری عامل انتشار فیلم غسالخانه بهشت معصومه قم

او تاکید کرد: هر کسی که درباره کرونا خبر یا تصویر جعلی یا بدون مجوز منتشر کند و امنیت روانی جامعه را بر هم بزند، مجرم است و با آن برخورد قاطع می شود.

فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن فردی از سردخانه آرامستان قم تصاویری منتشر کرده است که در آن تمام اجساد این غسالخانه را متوفیان کرونا می داند و وضعیت را بسیار اسف بارتر از آن چه که هست می داند این فیلم در فضای مجازی بازخورد زیادی داشته و باعث تشویش اذهان عمومی شده است

فیلم اجساد قربانیان کرونا در غسال خانه بهشت معصومه قم

اخبار کذب درباره متوفیان و مبتلایان به کرونا

چند روز پیش هم شبکه من و تو ویدئویی را پخش کرد و مدعی شد فردی در مشهد به علت کرونا وسط خیابان بیهوش شده، در صورتیکه اصل ماجرا چیز دیگری است؛ طرف بیماری دیالیزی بوده است.
این روز‌ها رسانه‌های بیگانه با استفاده از برخی ویدئو‌های جعلی و تقطیع شده، سعی دارند موجی از نگرانی و ترس را در جامعه تزریق کنند و با این شگرد کارامدی نظام و تلاش تلاشگران حوزه سلامت را زیر سوال برده و در نهایت به دنبال جو بی اعتمادی در جامعه هستند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. موارد دیگر را نمی دانم درست یا غلط است اما گور دسته جمعی قطعا غلط است

  2. چه اشتباه بزرگی که درباره آمار مقاومت میشه. چون وقتی آمار بیشتر بشه احساسات مردم مثل فنر فشرده شده با شدت بیشتری رها میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *