ترور عباس میرزاکریمی رییس سابق اداره محیط زیست دماوند

ترور عباس میرزاکریمی رییس سابق اداره محیط زیست دماوند

ترور عباس میرزاکریمی رییس سابق اداره محیط زیست دماوند همراه جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ترور عباس میرزاکریمی رییس سابق اداره محیط زیست دماوند

روز گذشته عباس میرزاکریمی رییس سابق محیط زیست با شلیک رگباری از اسلحه کلاشینکف ترور شد گفته میشود که شکارچیان غیرمجازی که به دلیل سختگیری های او نتوانسته بودند به شکار بپردازند مظنونین اصلی این ترور میباشند.

ترور عباس میرزاکریمی رییس سابق اداره محیط زیست دماوند

آقای میرزاکریمی در دوران ریاست خود طرح های زیادی را برای مقابله با شکارچیان غیرمجاز در نظر گرفته بود و به شدت از حیوانات و پرندگان کمیاب در کشورمان حمایت میکرد او چندبار دیگر هدف سوقصد قرار گرفته است که جان سال به در برده بود اما این بار در اقدام تروریستی دیگر متاسفانه هدف رگبار گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد .

درباره نحوه ترور ایشان گفته شده که ساعت 21 شب گذشته در مسیر جاده گرمابسرد به طرف دماوند چند نفر ببا استفاده از اسلحه کلاش به صورت رگباری او را هدف قرار میدهند و بلافاصله وی جانش را از دست میدهد.

محمدتقی تقی‌زاده در خصوص جان باختن عباس میرزا کریمی، رئیس سابق اداره محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: پس از سو قصد به وسیله سلاح جنگی، ایشان به بیمارستان منتقل می‌شوند که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهند.

وی عنوان داشت: علت انگیزه و شناسایی مهاجمان در دست بررسی است.
مشرق ضمن عرض تسلیت به جامعه محیط بانی کشور، برای این خدمتگزار صدیق و ایثارگر آرزوی رحمت و غفران الهی و برای خانواده گران قدر ایشان صبر و سلامتی خواستارم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *