فیلم جمله بی شرمانه ساکت الهامی در برنامه زنده: سانچز بیاد بره توی...

فیلم جمله بی شرمانه ساکت الهامی در برنامه زنده: سانچز بیاد بره توی…

فیلم جمله بی شرمانه ساکت الهامی در برنامه زنده: سانچز بیاد بره توی...

مصاحبه زشت و بی شرمانه ساکت الهامی در تلویزیون که به دور از شان مخاطبان است

ساکت الهامی سرمربی جنجالی تیم هوادار در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد و جمله بسیار زشتی به زبان آورد که مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

او درباره حضور سانچز در تیم ملی ایران گفت: سانچز را بخواهیم با مربیان ایرانی مقایسه کنیم در بین 15 مربی برتر هم قرار ندارد و اصلا سانچز بیاد بری توی ….

فیلم جمله بی شرمانه ساکت الهامی

او در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: من لایق ترین مربی برای تیم ملی ایران هستم و با احترام و علاقه زیادی که به قلعه نوعی ، فرکی و نکونام دارم اما آنها چه موفقیتی کسب کرده اند؟ همه آنها در مقابل تیم های من شکست خورده اند.

ساکت الهامی که قبلا سرمربی تیم نساجی بود به دلیل اقدام بسیار زشتی که در رختکن انجام داده بود از این تیم اخراج شد گفته میشد که او در رختکن بر روی یکی از فوتبالیست ها ادرار کرده است که گفته که فوتبالت به درد نمیخورد.

ماجرای اخراج ساکت از تیم نساجی

ساکت الهامی به دلیل اتفاقاتی که در رختکن نساجی پس از شکست دو بر صفر از مس رفسنجان رخ داد، از سمت خود برکنار شد. آن هم در حالیکه او کمتر از دو هفته قبل نخستین جام قهرمانی تیم محبوب مازندرانی در فینال جام حذفی را با برتری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد.

فیلم جمله بی شرمانه ساکت الهامی در برنامه زنده: سانچز بیاد بره توی...

برای پی بردن به دلیل اختلاف شدید الهامی با مدیران باشگاه می‌توان به اتفاقات قبل و بعد از بازی نساجی با شاگردان سید مهدی رحمتی در فینال جام حذفی و بازی برگشت دو تیم به میزبانی شهر اراک بازگشت. ساعتی قبل از شروع بازی فینال اعضای آلومینیوم در واکنش به بسته بودن درب رختکن این تیم با برخی اعضای تیم نساجی وارد درگیری شدند و در این میان محمد نوازی و وحید فاضلی به صراحت ادعا کردند الهامی ضمن یک کری خوانی بد، با لگد به شکم نوازی ضربه زده است که سرمربی سابق نساجی ضمن واکنش منفی به این اظهارات، آنها را تکذیب کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *