فیلم خلاصه آمریکا و انگلیس بازی فوتبال جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه بازی آمریکا و انگلیس فوتبال جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه آمریکا و انگلیس بازی فوتبال جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه بازی فوتبال آمریکا و انگلیس امروز جام جهانی 2022 قطر همراه با جزئیات و حواشی بازی فوتبال انگلیس و آمریکا را در ادامه ببینید.

تیم ملی فوتبال آمریکا در دومین مسابقه مرحله گروهی خود در ورزشگاه الریان به مصاف انگلیس رفت امریکا دارای اعتماد به نفس بالایی بود آنها دومین تیم جوان این تورنمنت هستند.

فیلم خلاصه بازی فوتبال آمریکا و انگلیس

گرت ساوت‌گیت پس از شکست 6 بر 2 ایران، می‌تواند با برد انگلیس راهی مرحله حذفی شود. سه شیرها روز دوشنبه در اولین بازی خود در قطر 2022 این کشور غرب آسیا را به چرخاندند. ولز با تساوی 1-1 مقابل آمریکا ایستاد.

هر پیروزی در روز جمعه برای سه شیرها، انگلیس را با پنج امتیاز از رتبه سوم فاصله خواهد داشت. شاگردان ساوت گیت در آخرین بازی خود در 29 نوامبر به مصاف ولز می روند در حالی که ایالات متحده با ایران دیدار می کند. در صورتی که انگلیس و ولز به مصاف یکدیگر بروند، تنها ایران می تواند بعد از بازی دوم حذف شود.

همچنین ببینید:

فیلم خلاصه بازی فوتبال ایران و ولز 2 بر صفر جام جهانی
فیلم خلاصه بازی فوتبال آلمان و ژاپن جام جهانی
فیلم خلاصه بازی فوتبال آرژانتین و عربستان در جام جهانی

اکنون که آنها یک بازی را پشت سر گذاشته‌اند – تساوی 1-1 مقابل ولز در اوایل این هفته – آمریکایی‌ها برای بازی دوم مقابل انگلیس بزرگ قرار گرفتند. پیراهنی که مربی فوتبال ایالات متحده در جام جهانی پوشیده، در مورد یک کشور تقسیم شده صحبت می کند: تفسیر روز پنجشنبه، تایلر آدامز، کاپیتان ایالات متحده اذعان کرد که تیمش این شانس را دارد که در اینجا بیانیه ای ارائه دهد. آدامز گفت: “من فکر می کنم بدیهی است که این یک فرصت بزرگ برای ردیابی سریع تاثیری است که می توانیم داشته باشیم.” «این لحظات پرفشار، برای قدم گذاشتن در زمین مقابل برخی از این افراد است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *